Чому приходить повідомлення про необхідність повірки лічильника, хоча попередні повірочні свідоцтва ще дійсні?

20.03.2024
Поділитися:

Повірку лічильників води необхідно здійснювати кожні 4 роки, і дізнатись дату наступної повірки можна у попередньому повірочному свідоцтві. Для нових лічильників необхідно  відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті. Інформація про терміни повірки також є в наших базах даних, тому ми по можливості нагадуємо споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи повідомлення.

Але іноді такі повідомлення можуть отримати споживачі, у яких насправді термін повірки ще не підійшов. Нас часто питають, як таке може статись, і що робити в такому випадку.

 

Чому вам може прийти повідомлення про необхідність повірки лічильника, хоча попередні повірочні свідоцтва ще дійсні?

1. Ваш телефон записаний в базі даних до кількох квартир, або залишився за попереднім місцем проживання.

Що робити: актуалізувати ваші дані через чат-бот або за номером 202-02-02, особливо якщо ви маєте у власності декілька квартир або нещодавно змінили місце проживання.

 

2. Лічильник холодної води ви повірили, а термін повірки закінчився у лічильника гарячої води.

Що робити: слідкувати за термінами повірки обох лічильників, адже лічильники гарячої води також відображаються в наших базах даних – на їх основі ми робимо нарахування за відведення гарячої води.

 

3. Коли була виконана повірка без демонтажу,  але термін повірки не подовжений у водоканалі, бо свідоцтва про повірку не були передані вчасно.

Що робити: обов’язково передавати нам свідоцтва про повірку у чат-бот або електронною поштою, особливо якщо повірку ви замовляли в іншій організації.

 

4. Повірка або заміна виконана в поточному місяці, і дані ще не оновилися.

Що робити: перевірити інформацію в особистому кабінеті, починаючи з 10 числа наступного місяця.

 

Радимо завжди перевіряти інформацію про необхідність повірки у попередньому повірочному свідоцтві або паспорті лічильника. Якщо ви загубили ці документи або не маєте до них доступу, уточнити термін повірки можна:

- в особистому кабінеті на нашому сайті,

- в кол-центрі за телефоном 202-02-02,

-  в чат-боті, в  розділах «інше» або «фінансові питання» (Viber, Telegram)