Новини

18 січня 2017

Черговий крок назустріч абонентам: на Оболоні офіційно відкрито Центр обслуговування клієнтів нового формату

«Дотримуючись обіцянки, сьогодні Київводоканал вперше відкриває сучасну точку прийому споживачів-мешканців багатоквартирних будинків. Цей центр – якісно нового формату з європейськими стандартами роботи. Це черговий наш крок назустріч киянам, для яких разом з владою міста ми працюємо над рівнем та якістю обслуговування. Також ми співпрацюємо з Центром комунального сервісу та у великих районах плануємо відкривати наші точки прийому, щоб люди за потребою завжди могли прийти до центру, який знаходиться у пішому доступі від дому», - відзначив Дмитро Новицький.

17 січня 2017

Київ успішно реалізовує найбільший вітчизняний інвестпроект у сфері ЖКГ – реконструкцію Бортницької станції аерації

Київ успішно виконує найбільший інвестиційний проект в Україні у сфері житлово-комунального господарства, який реалізовується на прийнятних для України умовах. Він забезпечить реконструкцію споруд очищення стічних каналізаційних вод і будівництво технологічної лінії із обробки та утилізації осадів Бортницької станції аерації (БСА). Про це говорили сьогодні у Київській міській державній адміністрації під час зустрічі за участю заступник голови КМДА Петра Пантелеєва та Голови правління – генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитра Новицького з представниками Міністерства землі, інфраструктури, транспорту та туризму Японії.

ФОТО ДНЯ
фото КМДА
ВІДЕО ДНЯ