ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ юридичних осіб

У зв’язку з продовженням карантину до 31.07.2020, ПрАТ «АК «Київводоканал» обмежує  особистий прийом споживачів, у т.ч. юридичних осіб, з метою запобігання розповсюдженню захворювання коронавірусу.  Натомість ми пропонуємо вам скористатись дистанційними каналами зв’язку з нами.

Інформуємо також про те, що на період карантину призупинено щоденне проведення нарад з представниками ОСББ, ЖБК, житлових організацій та представників мешканців житлових будинків щодо вибору моделі договірних відносин.

 

ОБЕРІТЬ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС КАНАЛ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ:

 

Особистий електронний кабінет для юридичних осіб https://legals.vodokanal.kiev.ua

На сайті Товариства працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб, за допомогою якого споживач має можливість без відвідування центрів обслуговування споживачів дистанційно переглянути та внести показання приладів обліку, отримати актуальну інформацію щодо нарахувань,  отримати розрахункові документи (за будь-який потрібний період). Дізнатись більше про реєстрацію в особистому кабінеті

Наголошуємо, що підписати додаткову угоду до договору на електронний документообіг та зареєструватись у особистому кабінеті Товариства можна не виходячи з дому – для цього потрібен лише електронно-цифровий підпис та інтернет.

M.E.Doc (СОТА), СОТА, ЕДО «Вчасно»

За допомогою програми M.E.Doc (СОТА) та ЕДО «Вчасно» кожен споживач може безкоштовно отримувати розрахункові за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Відправником е-документів є Розрахунковий департамент Київводоканалу. У всіх користувачів системи M.E.Doc (СОТА), незалежно від версії продуктів, автоматично є можливість отримувати вказані документи.

SmartSign та АСКОД

Системи електронного документообігу з використанням ЕЦП для юридичних осіб SmartSign та АСКОД вже сьогодні дозволяють контрагентам відправляти до Київводоканалу звернення та документи в електронному вигляді без необхідності відвідувати Товариство безпосередньо, або передавати Товариству паперові носії.

А також:

  • телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи;
  • електронна пошта (відправка і отримання листів);
  • Skype (для проведення нарад, робочих зустрічей, консультацій та ін.);
  • УкрПошта;
  • скриньки при вході у ЦОСи (для паперових звернень, документів та інформації про показання).

Отримати інформацію з питань укладання договорів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також завантажити та роздрукувати необхідні для укладення договору БЛАНКИ можна тут.

У телефонному режимі та по еmail ви можете отримати будь-яку необхідну інформацію, направити листи та документи (скан-копії належно оформлених документів). Така ж можливість є і в системах електронного документообігу.

Ви також завжди можете звернутись до нашого контакт-центру 202-02-02, де вам допоможуть зорієнтуватись куди краще звернутись для вирішення вашого питання.

 

Питання, які юридичні особи можуть вирішити дистанційно

Найменування підрозділу

 

Контакти

  • Звірити розрахунки та нарахування за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення
  • Оформити договірні відносини з водопостачання та водовідведення
  • Отримати консультацію щодо реєстрації та роботи в особистому електронному кабінеті та системі M.E.Doc
  • Подати та отримати документи за формою єдиного вікна
  • Отримати консультації з інших питань

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

Тел.: 200-73-43

Email: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

Skype: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby

Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16

Тел.:  202-01-03, 202-01-04, 202-01-05, 277-21-87

Email:  COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

Skype:  COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby

  • Звірити розрахунки та нарахування за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Уточнити інформацію щодо зняття та подання показань засобів обліку;
  • Отримати консультацію щодо реєстрації та роботи в особистому електронному кабінеті та системі M.E.Doc;
  • Проконсультуватись щодо моделі договірних відносин

Управління по роботі з абонентами

Тел.: 202-01-03, 202-01-04, 202-01-05, 277-21-87

Email:   KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com

Skype:  KVK.Rozrahunky.Yur.osoby

Отримати довідки щодо розрахунків за додатковий об’єм стічних вод

Відділ розрахунків за додатковий об’єм стічних вод

Тел.:  277-21-82

Email:    RD.KVK.Stichni.vody@gmail.com

Skype:  RD.KVK.Stichni.vody

Вирішити питання щодо:

  • обслуговування та повірки вузлів комерційного обліку;
  • повірки вузлів розподільного обліку.

Сервісний центр

Тел.:  277-20-74, 277-20-33, 277-20-53, 277-21-81

Email:     ozyrianov@vodokanal.kiev.ua

Skype:  ozyrianov

Центр обслуговування споживачів №7 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16, к. 212

Skype:  KVKUROSOBUElektrotehnichna16

  • Укладання договірних відносин за послуги з водопостачання та водовідведення
  • Отримання бланків документів та подання документів.

Договірний відділ

(юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору)

Тел.:  515-15-86, 277-20-38, 202-01-20

Email:      RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

Skype:   RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby