Діджитал інновації Київводоканалу визнано кращими в Україні

27.11.2020
Поділитися:

Цього року Київводоканал став лідером ринку електронного документообігу в Україні й отримав відзнаку Digital.Кращі-2020. Так експерти цифрового ринку та громадськість відзначили наші досягнення у сфері діджиталізації, а саме:

  • створення захищених електронних сервісів - особистого кабінету та електронного документообігу,

  • забезпечення повного циклу віддаленого обслуговування юридичних осіб з усіма необхідними документами,

  • взаємодію зі споживачами через різні сервіси електронного документообігу, 

  • можливість для юридичних осіб перейти на електронний документообіг з підприємством без жодного візиту до центрів обслуговування споживачів. 

     

    Премія Digital.Кращі започаткована у 2019 році в рамках Всеукраїнської професійної премії ринку електронних торгів ZAKUPKI.КРАЩІ. Її отримують компанії за прорив у сфері впровадження цифрових технологій.

    Київводоканал став першим водоканалом України, хто впровадив особистий кабінет для юридичних осіб та забезпечив у ньому взаємний електронний документообіг зі споживачами усіма розрахунковими документами, підписаними електронним цифровим підписом. Саме тому, в умовах карантину, наше підприємство змогло оперативно запровадити повне дистанційне обслуговування, адже 100% питань - від передачі показників до отримання усіх необхідних розрахункових документів можна вирішити віддалено за допомогою наших цифрових сервісів. 

    І навіть, якщо завтра буде оголошено локдаун, ми без проблем зможемо підтримувати дистанційно зв’язок з усіма нашими споживачами-юридичними особами, включаючи обмін юридично важливими документами, підписаними електронним цифровим підписом (ЕЦП).

    При цьому приєднатись і почати користуватись будь-яким сервісом можна безкоштовно і без жодного візиту до нашого офісу, адже реєстрація та підписання угоди на користування так само здійснюються віддалено через онлайн-сервіси. Це сучасна практика у сфері електронної взаємодії між суб’єктами господарювання вперше в Україні впроваджена саме нашим підприємством для роботи зі споживачами - юридичними особами.

    Усіх своїх споживачів  - суб’єктів господарювання (від малого та великого бізнесу) Київводоканал продовжує і надалі щомісячно дистанційно забезпечувати повним пакетом розрахункових документів через загальнодоступні електронні системи MeDoc, СОТА, Вчасно та SmartSign (Signy). Незалежно від вибору, користування кожною системою повнофункціональне і безкоштовне для споживача.

    Особистий електронний кабінет та 5 одночасно працюючих різних повнофункціональних систем електронного документообігу – спектр цифрових послуг для юридичних осіб, якого на сьогоднішній день немає в жодному підприємстві в сфері житлово-комунального господарства. І це лише частина створених і працюючих каналів дистанційного обслуговування - особистий кабінет на сайті, АСКОД, MeDoc, СОТА, Вчасно та SmartSign (Signy). Споживач може обрати будь-яку із систем, яка буде для нього найбільш зручною. 

    Наші цифрові сервіси максимально варіативні і враховують специфіку кожного клієнта. Так, наприклад, ФОПи можуть користуватись сервісами, навіть без електронного цифрового підпису (ЕЦП). 

    Для взаємодії з органами державної влади та комунальної сфери ми використовуємо систему електронного документообігу АСКОД, яка забезпечує повний цикл щомісячного обслуговування, у т.ч. через органи казначейства.

    ІТ-команда Київводоканалі є лідером розробки і впровадження сучасного програмного забезпечення у житлово-комунальній сфері - як для внутрішнього використання за всіма напрямками роботи підприємства, так і для електронної взаємодії зі споживачами. Айтішники Київводоканалу постійно вдосконалюють наші онлайн-сервіси та працюють над тим, щоб наші споживачі мали змогу здійснювати всі необхідні комунікації та документообмін максимально зручно,  безкоштовно і безпечно. 

    Більше про можливості особистого кабінету юридичних осіб та варіанти електронного документообігу читайте тут.

     

    Про інші наші сучасні цифрові рішення, що вже впроваджені в інших напрямках роботи підприємства - закупівлі, обслуговування фізичних осіб, CRM,  диспетчерська, системи диспетчеризації та дистанційного знімання показань, мобільний додаток, ERP-система, ГІС та багато іншого - ми розповімо у наступних публікаціях.