Гарячої води нема, проте рахунок є – що робити?
Київводоканал постачає холодну воду та очищує стоки як холодного так і гарячого водовідведення. Тому показники лічильника гарячої води необхідно передавати як до Київтепленерго, так і до Київводоканалу – для формування нарахувань за її відведення. Якщо ви не відправили показники вчасно, або робите це нерегулярно, то нарахування проводиться з розрахунку середніх норм споживання.
Що ж робити, якщо ви не користуєтеся гарячою водою? Є два варіанти:
- Передавати однакові показники лічильника (вказуючи на відсутність споживання);
- Опломбувати вентиль гарячої води, отримавши відповідний акт. У такому випадку нарахування взагалі не проводитиметься.
Зазначимо, що нарахування послуг з централізованого постачання та відведення холодної води, а також з відведення гарячої води здійснюється відповідно до показників лічильників, переданих в попередньому місяці. Тому не забувайте щомісячно їх надсилати з 10 числа і до кінця місяця у будь-який зручний спосіб:
- Через «Особистий кабінет».
- На головній сторінці сайту vodokanal.kiev.ua, натиснувши на кнопку «Надати показники».
- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавши їх до аккаунту «Київводоканал».
- Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
- У сервісних центрах ЦКС.
- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або комунального концерну «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40