Київводоканал ввів зручній сервіс M.E.Doc для юридичних осіб

02.08.2018
Поділитися:

Для кожного підприємства важливо дотримуватися принципу віддаленої безпаперової роботи, тому введено електронний обмін документами у взаємовідносинах зі споживачами та у роботі з партнерами. Це сучасний та зручний спосіб надійної комунікації.

Навесні 2018 року Київводоканал впровадив новий сервіс для юридичних осіб, що дозволяє клієнтам отримувати рахунки, акти наданих послуг, розшифровки нарахувань, попередження про сплату боргу тощо. Також клієнти мають змогу завантажувати, роздруковувати та використовувати у вигляді оригіналу документи Київводоканалу з електронним підписом. Всі ці можливості доступні безкоштовно у діючій системі M.E.Doc (або СОТА).

M.E.Doc – система, котра працює з усіма державними установами, має найбільше покриття та підтверджена контролюючими органами Державної фіскальної служби. Компанія-розробник створила наймасовіший функціонал для Київводоканалу, який включає:

1. формування рахунків абонентам;

2. формування актів прийому-передачі послуг;

3. формування розшифровок нарахувань послуг юридичним особам – споживачам послуг.

Київводоканал вже на практиці користується перевагами електронного документообігу.

«Це допомагає заощадити гроші, робочий час і ресурси персоналу, оперативніше працювати з документами, майже повністю виключити помилки людського фактору при складанні документів, що дозволило нам швидше та ефективніше контактувати зі своїми споживачами,» - говорить генеральний директор ПрАт «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

Відправником е-документів є Розрахунковий департамент Київводоканалу. Також у всіх користувачів системи M.E.Doc зберігається можливість отримувати податкові накладні тощо.

Київводоканал продовжуватиме впроваджувати найсучасніші технології, завдяки яким робота зі споживачами вийде на новий рівень, максимально зручний та вигідний для обох сторін.