Контрольне знімання показників: навіщо та як під час карантину

15.07.2020
Поділитися:

Несвоєчасна чи неточна передача показників лічильників може призвести до утворення різниці між показниками загальнобудинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку. Якщо у будинку ця різниця перевищує 100 м³, ми проводимо там контрольне знімання показників квартирних лічильників, щоб з`ясувати причини розбіжностей.

У такому разі на під`їзді будинку заздалегідь розміщується відповідне оголошення, де вказано в який день і в який часовий проміжок контролери здійснюватимуть контрольне зняття показників.

Ми розуміємо, що під час карантину особисте спілкування з контролером не є бажаним. Тому якщо ви побачили на вашому будинку оголошення про контрольне зняття показників, але ви не бажаєте особисто контактувати з контролером або в цей час вас не буде вдома, будь ласка, надішліть нам фотографії ваших лічильників на електронну пошту чи Скайп до будь-якого з Центрів обслуговування споживачів, контакти яких можна знайти тут.

Відправляючи фото, не забудьте вказати вашу адресу та контактний номер телефону.

Але найчастіше мешканці просто не пускають спеціалістів Київводоканалу до квартири, бо бояться стати жертвою шахраїв та злочинців, що маскуються під працівників комунальних служб. У зв`язку з цим важливо пам`ятати:

-          Контролер зобов`язаний мати при собі посвідчення та пред`являти його на вимогу споживача.

-          При будь-яких сумнівах щодо особистості контролера можна подзвонити до контакт-центру водоканалу за номером (044) 202-02-02 та дізнатися, чи дійсно на цю адресу було спрямовано спеціаліста.

 

Нагадуємо, що передати показники лічильників можна наступними способами:

1. Найлегший та найзручніший спосіб передачі показників - за допомогою мобільних додатків «Viber»  та «Telegram».

2. Через «Особистий кабінет» на сайті Київводоканалу.

3. Натиснувши на головній сторінці сайту кнопку «Надати показники».

4. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

5. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.