На сайті Київводоканалу працює Кабінет для юридичних осіб

03.09.2019
Поділитися:

Київводоканал приділяє особливу увагу питанням сервісу, обслуговування споживачів та автоматизації процесів, які з цим пов’язані.

В рамках такої стратегії на сайті Київводоканалу запрацював оновлений та модернізований Кабінет для юридичних осіб. Це наступний важливий крок після запуску Особистого кабінету для фізичних осіб, який функціонує вже довгий час і дозволяє мешканцям дистанційно вирішувати багато питань в рамках співпраці з Київводоканалом.

 

Кабінет для юридичних осіб - це безкоштовний веб-сервіс, що надає можливість уповноваженому представнику компанії отримати доступ до основних даних щодо послуг Київводоканалу.

За допомогою сервісу зокрема можна:

-  вносити та переглядати показання Ваших приладів обліку.

переглядати та контролювати нарахування за спожиті послуги.

формувати рахунки та акти надання послуг.

перевіряти правильність реквізитів Вашої компанії зазначених у білінговій базі даних Київводоканалу.

ознайомлюватись з діючими тарифами.

першими отримувати актуальну інформацію від водопостачальника

Основні переваги такого сервісу:

Зручність. Питання, для розв'язання яких раніше потрібно було звертатися до Центрів обслуговування споживачів, Ви можете вирішити в Особистому кабінеті.

Безпечність. Процедура реєстрації виключає можливість отримання стороннім особам доступу до інформації Вашого підприємства.

Доступність. Потрібну інформацію за Вашим особовим рахунком Ви можете переглянути через інтернет з будь-якого місця. Кабінет доступний цілодобово.

Пропонуємо усім юридичним особам - споживачам послуг Київводоканалу скористатись оновленим сервісом. Для проходження реєстрації в Кабінеті (шляхом підписання додаткової угоди до договору) потрібно у будь-який зручний для Вас час звернутись до одного з Центрів обслуговування за адресами:

- вул. Лейпцизька, 1А;

- вул. Електротехнічна, 16.

На сторінці Кабінету також працює чат, куди можна звернутися за допомогою в разі необхідності.

 

Функціонал Кабінету буде розширюватись відповідно до потреб та побажань споживачів. Ми змінюємось, щоб стати кращими задля добробуту киян та нашого міста.