На сайті Київводоканалу працює Кабінет для юридичних осіб
Київводоканал приділяє особливу увагу питанням сервісу, обслуговування споживачів та автоматизації процесів, які з цим пов’язані.
В рамках такої стратегії на сайті Київводоканалу запрацював оновлений та модернізований Кабінет для юридичних осіб. Це наступний важливий крок після запуску Особистого кабінету для фізичних осіб, який функціонує вже довгий час і дозволяє мешканцям дистанційно вирішувати багато питань в рамках співпраці з Київводоканалом.
Кабінет для юридичних осіб - це безкоштовний веб-сервіс, що надає можливість уповноваженому представнику компанії отримати доступ до основних даних щодо послуг Київводоканалу.
За допомогою сервісу зокрема можна:
- вносити та переглядати показання Ваших приладів обліку.
- переглядати та контролювати нарахування за спожиті послуги.
- формувати рахунки та акти надання послуг.
- перевіряти правильність реквізитів Вашої компанії зазначених у білінговій базі даних Київводоканалу.
- ознайомлюватись з діючими тарифами.
- першими отримувати актуальну інформацію від водопостачальника
Основні переваги такого сервісу:
Зручність. Питання, для розв'язання яких раніше потрібно було звертатися до Центрів обслуговування споживачів, Ви можете вирішити в Особистому кабінеті.
Безпечність. Процедура реєстрації виключає можливість отримання стороннім особам доступу до інформації Вашого підприємства.
Доступність. Потрібну інформацію за Вашим особовим рахунком Ви можете переглянути через інтернет з будь-якого місця. Кабінет доступний цілодобово.
Пропонуємо усім юридичним особам - споживачам послуг Київводоканалу скористатись оновленим сервісом. Для проходження реєстрації в Кабінеті (шляхом підписання додаткової угоди до договору) потрібно у будь-який зручний для Вас час звернутись до одного з Центрів обслуговування за адресами:
- вул. Лейпцизька, 1А;
- вул. Електротехнічна, 16.
На сторінці Кабінету також працює чат, куди можна звернутися за допомогою в разі необхідності.
Функціонал Кабінету буде розширюватись відповідно до потреб та побажань споживачів. Ми змінюємось, щоб стати кращими задля добробуту киян та нашого міста.