Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води. Що це означає для споживача

08.02.2018
Поділитися:

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал».

Повірка одного квартирного водолічильника Ø 15 мм на обладнані ПрАТ «АК «Київводоканал», за умови самостійного демонтажу після розпломбування спеціалістами Товариства, коштує – 82,5 грн. з ПДВ. Для цього споживач повинен самостійно привезти прилад обліку до розрахункового департаменту за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.

Графік роботи:

- прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;

- отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.

Обідня перерва з 12:00 до 12:45.

Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:

  1. Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
  2. Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
  3. Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
  4. Повірка лічильника на обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  5. Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
  6. Монтаж лічильника. Опломбування.
  7. Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:

• якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки

• якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки

За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).

Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами:

(044) 202-02-02;

Або залишивши заявку на сайті https://meters.com.ua/#/application-sending/ чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.

Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому  вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.