Опломбування лічильників під час карантину

17.11.2020
Поділитися:

Опломбування лічильника - це обов`язкова процедура після встановлення нового приладу обліку, його заміни або повторного встановлення після повірки. Тільки опломбовані лічильники вважаються введеними в експлуатацію, та  їх дані можуть прийматися для розрахунків. Наявність пломби підтверджує, що в роботу лічильника ніхто не втручався.

Якщо повірку лічильників ви за бажанням можете довірити іншому підприємству, що має відповідну ліцензію, то опломбування/розпломбування згідно із законодавством можуть виконати тільки наші фахівці. Замовити у нас цю послугу окремо або повний комплекс послуг з повірки можна за телефоном (044) 202-02-02. Детальніше про роботу нашого сервісного центру читайте тут.

Залишити заявку на опломбування можна також під час спілкування з нашими фахівцями через Skype. Контакти центрів обслуговування дивіться тут.

Під час карантину ми приділяємо особливу увагу безпеці споживачів та співробітників. Всі наші працівники обов’язково носять маски та щодня вимірюють температуру, за появи ознак респіраторних захворювань вони не допускаються до роботи. Всі наші авто, якими пересуваються контролери, дезінфікуються перед і після виїзду на лінію.

Але якщо ви все ж таки бажаєте уникнути особистого спілкування з нашими фахівцями, на час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести заміну та установку лічильників, зафіксувавши на фото дані  старих та нових лічильників. Щоб встановити новий лічильник на комерційний облік, вам необхідно відправити на нашу офіційну пошту фото паспортів/повірки даних лічильників та фактичне фото встановлення, а також адресу, за якою відбувається звернення, та контактний телефон. Лічильники будуть занесені в базу Київводоканалу, а фактично опломбовані будуть після завершення карантину.

Електронні адреси для надсилання даних дивіться тут.