Платно чи безкоштовно: які наші послуги закладено до тарифу, а які - ні
Наші фахівці надають багато видів послуг, пов’язаних з обслуговуванням лічильників та обліком води. Якщо вартість послуги закладено до тарифу, вам не потрібно доплачувати за неї додаткові гроші – ви можете просто звернутись до нас і замовити її безкоштовно. Але деякі послуги не закладено в тариф, і коштів на ці витрати не передбачено, тому ми маємо право надавати такі послуги лише на платній основі. Щоб уникнути плутанини, розповідаємо, які послуги закладені до тарифу, а які ні.
Послуги, закладені до тарифу (безкоштовні послуги) для фізичних та юридичних осіб
- Опломбування.
Опломбування лічильника - це обов`язкова процедура після встановлення нового приладу обліку, його заміни або повторного встановлення після повірки. Тільки опломбовані лічильники вважаються введеними в експлуатацію, та їх дані можуть прийматися для розрахунків. Наявність пломби підтверджує, що в роботу лічильника ніхто не втручався.
Якщо повірку лічильників ви за бажанням можете довірити іншому підприємству, що має відповідну ліцензію, то опломбування/розпломбування згідно із законодавством можуть виконати тільки наші фахівці. Замовити у нас цю послугу можна за телефоном (044) 202-02-02.
- Прийняття лічильника на комерційний облік.
- Внесення інформації в білінгову систему.
- Видача довідок про відсутність боргу.
- Контрольне зняття показників.
У разі, якщо ви тривалий час не передавали показники квартирних приладів обліку, не проживали у квартирі, або у вас виникли розбіжності у переданих показниках та у рахунках, вам потрібно здійснити контрольне зняття показників ваших лічильників для уникнення непорозумінь щодо нарахувань за спожиту воду.
Заявку на замовлення послуги можна залишити за номером (044) 202-02-02.
Також на період карантину це можна зробити дистанційно за допомогою онлайн-служб.
- Перерахунок за спожиті послуги.
Під час карантину перерахунок можна зробити, звернувшись до наших центрів обслуговування через дистанційні канали зв’язку.
Послуги, не закладені до тарифу (платні послуги)
1. Для фізичних осіб:
- Повірка лічильника.
Необхідність робити повірку зафіксована у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Київводоканал за законом не має права обслуговувати лічильники, у яких закінчився термін повірки. Послугу повірки можна замовити у сервісному центрі Київводоканалу, залишивши заявку за номером (044) 202-02-02. Більше про повірку лічильників читайте тут.
- Демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування лічильника.
Якщо у вас немає часу або можливості самостійно доставити лічильник нам на повірку, ви також можете замовити ці додаткові послуги.
- Заміна лічильника.
Увага! Вартість лічильника не входить до вартості послуги.
Детальніше з цінами на платні послуги можна ознайомитись тут.
2. Для юридичних осіб:
- Технічне обслуговування вузлів комерційного обліку.
- Заміна однієї складової частини (водолічильника, фільтру, запірної арматури, зворотного клапану) вузлів комерційного обліку води.
- Повірка приладу обліку води за умови самостійної доставки для повірки.
Більше про обслуговування вузлів комерційного обліку читайте тут.