Платно чи безкоштовно: які наші послуги закладено до тарифу, а які - ні

18.03.2021
Поділитися:

Наші фахівці надають багато видів послуг, пов’язаних  з обслуговуванням лічильників та обліком води. Якщо вартість послуги закладено до тарифу, вам не потрібно доплачувати за неї додаткові гроші – ви можете просто звернутись до нас і замовити її безкоштовно. Але деякі послуги не закладено в тариф, і коштів на ці витрати не передбачено, тому ми маємо право надавати такі послуги лише на платній основі. Щоб уникнути плутанини, розповідаємо, які послуги закладені до тарифу, а які ні.

 

Послуги, закладені до тарифу (безкоштовні послуги) для фізичних та юридичних осіб

 

- Опломбування.

Опломбування лічильника - це обов`язкова процедура після встановлення нового приладу обліку, його заміни або повторного встановлення після повірки. Тільки опломбовані лічильники вважаються введеними в експлуатацію, та  їх дані можуть прийматися для розрахунків. Наявність пломби підтверджує, що в роботу лічильника ніхто не втручався.

Якщо повірку лічильників ви за бажанням можете довірити іншому підприємству, що має відповідну ліцензію, то опломбування/розпломбування згідно із законодавством можуть виконати тільки наші фахівці. Замовити у нас цю послугу можна за телефоном (044) 202-02-02.

- Прийняття лічильника на комерційний облік.

- Внесення інформації в білінгову систему.

- Видача довідок про відсутність боргу.

- Контрольне зняття показників.

У разі, якщо ви тривалий час не передавали показники квартирних приладів обліку, не проживали у квартирі, або у вас виникли розбіжності у переданих показниках та у рахунках, вам потрібно здійснити контрольне зняття показників ваших лічильників для уникнення непорозумінь щодо нарахувань за спожиту воду. 

Заявку на замовлення послуги можна залишити за номером (044) 202-02-02.

Також на період карантину це можна зробити  дистанційно за допомогою онлайн-служб. 

- Перерахунок за спожиті послуги.

Під час карантину перерахунок можна зробити, звернувшись до наших центрів обслуговування через дистанційні канали зв’язку. 

 

Послуги, не закладені до тарифу (платні послуги)

1. Для фізичних осіб:

-  Повірка лічильника.

Необхідність робити повірку зафіксована  у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Київводоканал за законом не має права обслуговувати лічильники, у яких закінчився термін повірки. Послугу повірки можна замовити у сервісному центрі Київводоканалу, залишивши заявку за номером (044) 202-02-02. Більше про повірку лічильників читайте тут.

- Демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування лічильника.

Якщо у вас немає часу або можливості самостійно доставити лічильник нам на повірку, ви також можете замовити ці додаткові послуги.

- Заміна лічильника. 

Увага! Вартість лічильника не входить до вартості послуги. 

Детальніше з цінами на платні послуги можна ознайомитись тут.

2. Для юридичних осіб:

- Технічне обслуговування вузлів комерційного обліку.

- Заміна однієї складової частини (водолічильника, фільтру, запірної арматури, зворотного клапану) вузлів комерційного обліку води.

- Повірка приладу обліку води за умови самостійної доставки для повірки.

 

Більше про обслуговування вузлів комерційного обліку читайте тут.