Помилки при передачі показників. Частина 2

15.12.2020
Поділитися:

У цій публікації ми наведемо кілька найтиповіших прикладів помилкової передачі показників, яка призводить до плутанини в рахунках. Сподіваємось, це допоможе вам уникнути подібних непорозумінь.

Оплата меншого обсягу водоспоживання, ніж зазначено в рахунку

Розгляньмо ситуацію, коли споживач має на лічильнику показник 100 кубів холодної води, спожитих за місяць, але з певних причин показники він не передав. Наступного місяця від Київводоканалу приходить рахунок на 102 куб. м, тому що у разі непередачі показників ми виставляємо рахунок на середньостатистичний об’єм споживання цього конкретного домогосподарства, а він становить саме стільки.

Споживач, не відкоригувавши показники лічильників жодним з каналів зв’язку з нами, вирішує просто сплатити так, як у нього на лічильнику - 100 м.куб. Але система в банку автоматично відкидає показники менші, за вказані в рахунку і вважає за правильні більші, тому що автоматично розібратись де сталась помилка система не може - для цього вам треба звернутися до нас. В результаті “не відомо звідки” починає накопичуватись борг. 

Як це можна вирішити?

а) Отримавши рахунок з показниками, що не відповідають тим, що у вас на лічильнику, передайте правильні показники через особистий кабінет на сайті Київводоканалу - система перерахує автоматично суму до сплати. (Або зверніться до кол-центру 202-02-02)

б) При різниці в 2-3 куби ви можете також сплатити зазначену в рахунку суму і обсяг води, бо вони перекриються водоспоживанням наступного місяця.

Непередача показників гарячого водоспоживання за наявності бойлера

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин – не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо – передавати показники все одно потрібно. Пам’ятайте, у Київводоканалі  немає відомостей про те, користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання чи ні. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».

Нагадаємо, що Київводоканал НЕ НАДАЄ ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ, нам ви оплачуєте послугу лише за її відведення.

Як це можна вирішити?

Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показників попередніх періодів, так працює система нарахувань.

Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС, то наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.

Більше про типові помилки, які стаються на етапі передачі показників лічильників і призводять до невірних нарахувань, читайте тут.