Працюємо за будь-яких умов

01.04.2021
Поділитися:

Щоб убезпечити киян та попередити ріст захворюваності на коронавірус, з 5 квітня карантинні заходи у столиці посилюються. Але це не завадить нам продовжувати безперервно постачати споживачам якісну і безпечну питну воду та забезпечувати безперебійне відведення стоків.

 

Чиста та безпечна вода щодня

В умовах карантину особливо важливо часто та ретельно мити руки та слідкувати за гігієною. За даними ВООЗ, коронавірус не живе у знезараженій воді. Ми гарантуємо безпеку питної води у Києві та її відповідність усім санітарним нормам і вимогам, адже щодня перевіряємо її якість на всіх етапах підготовки.

Транспортні обмеження не завадять нам забезпечувати Київ питною водою в повному обсязі в режимі 24/7. Всі наші фахівці, які безпосередньо задіяні у виробничих процесах, добиратимуться на робочі місця службовими автобусами або використовуватимуть спецперепустки для проїзду у громадському транспорті.

 

Оперативний і якісний ремонт мережі

Зношені та аварійні ділянки міського водогону та каналізації потребують цілодобової щоденної роботи наших фахівців. Щоб не залишати киян надовго без води, ми намагатимемось максимально швидко ліквідувати усі аварійні ситуації на мережах та відтермінувати планові роботи, які передбачають відключення водопостачання. 

Подачу води ми будемо скорочувати лише у крайніх випадках, коли технічно по іншому неможливо ліквідувати аварію, і в такому разі одразу ж направимо до відключених будинків  водовозки з безпечною і якісною питною водою.

 

Дистанційна робота зі споживачами

Майже всі питання щодо роботи нашого підприємства можна вирішити за допомогою дистанційних сервісів, не виходячи з дому. Закликаємо всіх споживачів працювати з нами дистанційно!

 

Передати показники лічильників дистанційно можна такими способами:

  • За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Щоб приєднатися, просто перейдіть за посиланнями:

Viber

Telegram 

  • Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».

  • Через «Особистий кабінет» Київводоканалу.

  • За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.

  • Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

Сплатити за послуги дистанційно можна такими способами: 

 - через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

 - за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

 - в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу.

 -  на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

 - за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. 

 

“Ми вже давно почали розвивати наші дистанційні сервіси, адже це дуже зручно для споживачів.  На сайті Київводоканалу вже кілька років  працюють особисті кабінети для фізичних та юридичних осіб, наші фахівці консультують споживачів телефоном, в онлайн-чаті на сайті та через сторінку компанії у фейсбуці, а з минулого року і через  Skype. Крім того, нещодавно запрацювала функція прийому звернень через наш чат-бот у Viber.  Зараз всі ці сервіси  стали особливо актуальні, адже дозволяють у період пандемії вирішувати всі питання не виходячи з дому.  Ми продовжимо йти шляхом діджиталізації і після завершення карантину, щоб надавати консультації максимально оперативно та якісно”, - сказав генеральний директор Київводоканалу Дмитро Новицький.

Всі контакти для дистанційного обслуговування можна знайти тут.

 Щоб вам було зручніше працювати з новим сервісом звернень у Viber, ми створили відеоніструкції про те, як передати звернення до Київводоканалу через чат-бот,  та як правильно надсилати фото та геолокацію. Інші наші відеоінструкції про роботу з онлайн-сервісами дивіться тут.

 

Електронні сервіси для юридичних осіб

Київводоканалєдиний серед водоканалів України забезпечив максимально повне дистанційне обслуговування юридичних осіб. Нашим особистим кабінетом користується вже 7 тисяч юридичних осіб. Паралельно ми впровадили ще 5 різних систем електронного документообігу - АСКОД, MeDoc, СОТА, Вчасно та SmartSign (Signy). Приєднатись до будь-якого з цих сервісів можна абсолютно безкоштовно і так само дистанційно - без жодного візиту до офісу Київводоканалу.

Наш особистий кабінет для бізнесу передбачає взаємний електронний документообіг з усіма необхідними розрахунковими документами, підписаними електронним цифровим підписом  (ЕЦП), що дозволяє продовжувати повноцінну роботу з усіма нашими споживачами-юридичними особами, включаючи обмін юридично важливими документами, підписаними ЕЦП.

Більше про можливості особистого кабінету юридичних осіб та варіанти електронного документообігу читайте тут.

 

Бережіть себе та працюйте з нами дистанційно!