Вчасна оплата – запорука безперебійного постачання послуг
Київводоканал завжди йде назустріч споживачам, що мають заборгованість, та в разі необхідності пропонує укласти договір реструктуризації, який можна оформити в одному з Центрів обслуговування споживачів (ЦОС), або в будь-якому з численних Центрів комунального сервісу (ЦКС). Тільки за минулий місяць було укладено договорів реструктуризації на суму 278 тисяч гривень з фізичними особами, та на 1,85 мільйона з юридичними особами.
Станом на 31 травня заборгованість перед Київводоканалом мешканців багатоповерхових будинків становить 604 мільйонів гривень, юридичних осіб – 347 мільйонів. Недофінансування суттєво впливає на можливості Київводоканалу закуповувати матеріали, необхідні для ремонту і заміни трубопроводів та іншого обладнання.
Київводоканал проводить систематичну роботу з фізичними та юридичними особами, які не сплачують за отримані послуги, або користуються ними незаконно. В травні цього року про наявність боргу було попереджено більше 19 тисяч споживачів.
Згідно з чинним законодавством підприємство може не тільки обмежити водопостачання злісним неплатникам, а й повністю відключити від своїх послуг. Але відключення - це крайній метод, до якого Київводоканал вдається лише після численних попереджень та при повному небажанні боржників йти на діалог.
Закликаємо споживачів не доводити ситуацію до відключення від водопостачання чи водовідведення та звертатися в разі необхідності до наших спеціалістів для вирішення проблемних питань.