Впроваджена Смарт-оцінка якості обслуговування споживачів
Київводоканал постійно підвищує якість обслуговування споживачів. Для цього нам важливо знати думку кожного абонента та враховувати всі скарги та пропозиції.
Ми пропонуємо кожному бажаючому взяти участь в опитуванні та поділитися своєю думкою щодо роботи нашого підприємства через Смарт-оцінку якості обслуговування споживачів.
Пройти опитування можна тут. Постійне посилання на анкету для споживачів також розміщене у розділі сайту «Проекти та ініціативи» під назвою «Допоможи нам стати краще».
Смарт-оцінка якості обслуговування споживачів має свої переваги перед іншими способами оцінювання якості послуг:
- Зручність. Ви можете написати власний текст звернення або вибрати із запропонованих варіантів.
- Анонімність. Вам не обов`язково вказувати своє ім`я чи звертатися до когось з представників підприємства.
- Доступність у будь-який час.
- Універсальність. Заповнити анкету можна, перейшовши за посиланням з комп`ютера, смартфона чи будь-якого мобільного пристрою.
Візьміть участь у Смарт-оцінюванні - допоможіть нам стати краще!