Впроваджена Смарт-оцінка якості обслуговування споживачів

20.09.2019
Поділитися:

Київводоканал постійно підвищує якість обслуговування споживачів. Для цього нам важливо знати думку кожного абонента та враховувати всі скарги та пропозиції.

 Ми пропонуємо кожному бажаючому взяти участь в опитуванні та поділитися своєю думкою щодо роботи нашого підприємства через Смарт-оцінку якості обслуговування споживачів.

Пройти опитування можна тут.  Постійне посилання на анкету для споживачів також розміщене у розділі сайту «Проекти та ініціативи» під назвою «Допоможи нам стати краще».

Смарт-оцінка якості обслуговування споживачів має свої переваги перед іншими способами оцінювання якості послуг:

  1. Зручність. Ви можете написати власний текст звернення або вибрати із запропонованих варіантів.
  2. Анонімність. Вам не обов`язково вказувати своє ім`я чи звертатися до когось з представників підприємства.
  3. Доступність у будь-який час.
  4. Універсальність. Заповнити анкету можна, перейшовши за посиланням з комп`ютера, смартфона  чи будь-якого мобільного пристрою.

Візьміть участь у Смарт-оцінюванні - допоможіть нам стати краще!