Як зробити контрольне зняття показників лічильників онлайн?
У разі, якщо ви тривалий час не передавали показники квартирних приладів обліку або не проживали там, вам потрібно здійснити контрольне зняття показників ваших лічильників для уникнення непорозумінь, щодо нарахувань за спожиту воду. На період карантину ми пропонуємо вам це зробити дистанційно за допомогою онлайн-служб.
Для цього потрібно:
- Сфотографувати ваші лічильники так, щоб було добре видно їх показники.
- Подати онлайн-заявку на контрольне зняття показів приладів обліку і прикріпити до неї зроблені фото.
- Обов’язково вкажіть свій контактний телефон, що ми могли зв’язатись з вами.
Заявку на контрольне зняття показників лічильників можна оформити будь-яким зручним для вас способом:
- електронною поштою (відповідно до вашого району):
⦁ Голосіївський – ⦁ kvkholosiivsky@gmail.com, ⦁ golosievo.voda@gmail.com
⦁ Дарницький – ⦁ kvkdarnitsky@gmail.com, ⦁ darnitsavodokanal@gmail.com
⦁ Деснянський – ⦁ kvkdesnyansky@gmail.com, ⦁ desna.rayon@gmail.com
⦁ Дніпровський – ⦁ kvkdniprovsky@gmail.com, ⦁ dniprovoda@gmail.com
⦁ Оболонський – ⦁ kvkobolonsky@gmail.com, ⦁ vodokanal1988@gmail.com
⦁ Печерський – ⦁ kvkpechersky@gmail.com, ⦁ pecerskvoda@gmail.com
⦁ Подільський – ⦁ kvkpodilsky@gmail.com, ⦁ podilgorodok@gmail.com
⦁ Святошинський – ⦁ kvksvyatoshinsky@gmail.com, ⦁ svjatoshino2020@gmail.com
⦁ Солом’янський – ⦁ kvksolomensky@gmail.com, ⦁ solomenskiyvoda@gmail.com
⦁ Шевченківський – ⦁ kvkshevchenkivskiy@gmail.com, ⦁ shev.rayon@gmail.com
- через Skype найближчого до вас Центру обслуговування споживачів:
- Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16
- Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40
- Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G
- Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A
- Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A
- через мобільний додаток Київводоканал, який можна завантажити з App Store чи Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.kiev.vodokanal
https://apps.apple.com/ua/app/київводоканал/id1467363148?l=ru
- через колцентр за номером (044) 202-02-02
На період карантинних обмежень Київводоканал дистанційно надає також послуги з розпломбування лічильників холодної води та прийняття їх на облік.