Питання та відповіді щодо дистанційного обслуговування та роботи в період карантину

 

1. Куди можна звернутися  з питань постачання холодної води та водовідведення?

- «Особистий кабінет» на сайті https://my.vodokanal.kiev.ua;

- «Онлайн-чат» в особистому кабінеті https://my.vodokanal.kiev.ua;

- Електронне звернення на сайті (на головній сторінці натиснути «Запитати»);

- мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

- мобільні додатки «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал;

- телефон контакт-центру 202-02-02.

 

2. Як передати показники лічильників дистанційно?

- Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».

- Через «Особистий кабінет» Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua

- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту "Київводоканал". Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.

- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.

 

 3. Як оплатити послуги дистанційно?

    - через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

     - за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

    - в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua через онлайн-системи iPayPortmoneEasypayPayHub

     -  на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

    - Крім того, оплатити комунальні послуги можна за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. Для цього необхідно:

  • встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати  код з рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону і адресу;
  • натиснути «Сплатити», скориставшись «карткою киянина» для сплати без комісії.

 

4. Чи можна оплатити послуги через термінали?

Послуги можна оплатити в Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу через пост-термінал.

В ЦОСах за адресами: вул. Електротехнічна 16, вул. Героїв Сталінграду 14ж ви можете скористатися пост-терміналами для оплати послуг Київводоканалу банківською карткою без черг, а головне – без комісії. Крім того, тут можна здійснити й інші комунальні платежі. Центри працюють з понеділка по п`ятницю з 8.00 до 17.00 без перерви.

Обов`язкова умова – наявність маски та гумових рукавичок.

Також існує можливість здійснення оплати за спожиті послуги у терміналах наших партнерів, серед яких є  ПАТ КБ «Приватбанк», АТ «ОЩАДБАНК», «EasyPay» та «Сity24».

Знайти найближчу адресу розташування терміналу ПАТ КБ «Приватбанк» можна перейшовши за посиланням https://privatbank.ua/map  обравши в пошуковому рядку «м. Київ» та розділ «Термінали».

Адреси розташування терміналів АТ «ОЩАДБАНК»

Адреси розташування терміналів  «EasyPay»

Адреси розташування терміналів  «Сity24»

 

5. Чи можна самостійно розпломбувати старі лічильники, які підлягають заміні, та встановити нові?

На час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести заміну та установку лічильників, але при цьому необхідно зафіксувати дані (зробити фотофіксацію) старих та нових лічильників, відправивши дані на електронну пошту відповідно до адміністративного району. Електронні адреси дивіться тут.

6. Як можна здійснити перерахунок, не приходячи до центру обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Для здійснення перерахунку Вам потрібно надіслати файли фотофіксації лічильників (якщо була повірка, свідоцтва про повірку) та правоустановчі документи на квартиру на електронну адресу, яку можна знайти тут для подальшого опрацювання.

7. Як можна заключити договір з ПрАТ «АК «Київводоканал» під час карантину?

Для підписання договору Вам необхідно підготувати: паспорт, документи, що підтверджують право власності на квартиру; довідку про присвоєння ІПН; документи, що підтверджують право на пільгу (пільгове посвідчення), за наявності, паспорти на прилади обліку води, документи про здійснення метрологічної повірки квартирних приладів обліку води, за необхідності, останнє оплачене повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг.

Ви можете роздрукувати на сайті Товариства заяву для укладення договору, заповнити та підписати її. Відсканувати заяву та інші вищевказані документи та надіслати нам на електронну пошту, яку можна знайти тут. Фахівці Товариства опрацюють Ваші документи та підготують договір. Як тільки стабілізується ситуація в країні, Ви зможете отримати його у найближчому центрі обслуговування споживачів.

8. Відбувалась заміна лічильників, як передати дані для відображення нових лічильників в базі Київводоканалу?

Вказати адресу, за якою виникло запитання, та відправити фото паспортів лічильників та фактичні фото лічильників на електронну пошту, яку можна знайти тут. (якщо заміна відбулась самостійно, або організацією, котра не пломбує офіційними пломбами КВК) Дані внесуться в базу, для можливості надання показників та сплачення за дані послуги, а фактичне опломбування відбудеться після завершення карантину.

9 Як здійснити опломбування лічильників та встановити їх на комерційний облік?

Відправити фото паспортів/повірки даних лічильників та фактичне фото встановлення на офіційну пошту, яку можна знайти тут, а також адресу, за якою відбувається звернення, та контактний телефон. Лічильники будуть занесені в базу Київводоканалу, а фактично опломбовані будуть після завершення карантину.

10. Здійснили повірку лічильників, як передати результати повірки ?

Відправити фото результатів повірки та фото акту монтажу/демонтажу/опломбування, або фактичне фото лічильників котрі проходити повірку,  на електронну пошту, яку можна знайти тут.

11. Підійшов термін повірки лічильника. Чи здійснюється повірка в умовах карантину? Що буде, якщо вчасно не повірити лічильник під час карантину?

Наразі введено мораторій на проведення повірки, треба передавати показники лічильників як зазвичай, прилади не будуть зніматись з обліку. Подати заявку на проведення повірки можна після закінчення карантину за телефоном 044-202-02-02.