Новини

18 серпня 2017

За консультацією та для вирішення інших питань водопостачання та водовідведення можна звернутись до центрів комунального сервісу

Шановні абоненти! Повідомляємо, що нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень  можуть не відповідати вашим фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. У випадку невідповідності зверніться, будь ласка, до будь-якого з дев‘яти районних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС), які приймають всіх споживачів, незалежно від місця проживання, шість днів на тиждень, включаючи суботу

18 серпня 2017

Побачив відкритий люк – не панікуй, телефонуй!

Просимо небайдужих киян повідомляти про відкриті колодязіводопровідно-каналізаційного господарства за телефоном 15-81 (цілодобово для стаціонарних міських телефонів) та +38 (044) 200-73-01 (цілодобово для дзвінків з мобільного). Адже таким чином ви не просто захищаєте себе, своїх рідних та близьких від несподіваного травмування, а й рятуєте інших людей від можливих нещасних випадків

ФОТО ДНЯ
ВІДЕО ДНЯ
Побачив відкритий люк - не панікуй, телефонуй!