Найчастіші запитання

1. Нарахування

У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:

-  контакт-центр +38(044) 202-02-02;

-   сайт http://vodokanal.kiev.ua - кнопка «Звернутись з питанням»/«Обслуговування мешканців/розрахунки»/«Питання щодо розрахунків та нарахувань» http://vodokanal.kiev.ua/ua/reception/03

На сторінці потрібно заповнити форму, викласти коротко суть проблеми та прикріпити відскановані підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт знімання показань і т.п.)

У разі необхідності уточнити інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону як контактний.

Також вирішити питання перерахунків можна на місці у:

-  Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу:

  • пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж (Оболонський район)
  • вул. Електротехнічна, 16 (Деснянський район)

-         Центрах з укладення прямих договорів:

  • вул. Ревуцького, 5-А
  • вул. Регенераторна, 4
  • вул. Академіка Вільямса, 3/7
  • вул. Академіка Туполєва, 19-А
  • пр-т В. Лобановського, 39-А

актуальний графік роботи на http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів» http://www.vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv

-  сервісних центрів Центру комунального сервісу http://cks.kiev.ua/contacts

Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям потрібно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.

 

2. Передача показів квартирних лічильників

Покази лічильників можна передати через:

- окрему графу у повідомленні на сплату Головного інформаційно-обчислювального центру (ГІОЦ) «Поточні на дату сплати»

- сайт http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Лічильники»/«Надати показники лічильників»

- контакт-центр +38 (044) 202-0202 (після 20:00 – надиктувати на автовідповідач)

- або Центру комунального сервісу +38 (044)247-4040

- у сервісних центрах ЦКС http://cks.kiev.ua/contacts

- у Центрах з обслуговування споживачів та Центрах з укладення прямих договорів Київводоканалу: http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів».

Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.

Якщо при передачі даних через сайт Київводоканалу:

-   не знаходиться особовий рахунок чи адреса

-   не співпадають номери лічильників чи їхня кількість

-   поточні чи попередні покази не відповідають переданим даним

просимо передати нам зазначені інформацію для коригування будь-яким зі зручних способів:

-  через сайт http://vodokanal.kiev.ua кнопка «Звернутися з питанням»/«Розрахунки»/«Питання щодо розрахунків та нарахувань» http://vodokanal.kiev.ua/ua/reception/03

-  контакт-центр +38(044) 202-0202

-         у сервісних центрах ЦКС (http://cks.kiev.ua/contacts)

-         у Центрах з обслуговування споживачів та Центрах з укладення прямих договорів Київводоканалу: http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів».

Звертаємо увагу! Передавати покази лічильників потрібно, для чіткого обліку використаних послуг. Крім того, це передбачено пунктом 2.5. публічного договору між ПАТ «АК «Київводоканал» та споживачами про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) та пунктом 14 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабміну №630 від 21.07.2005 р.

 

3. Прямі договори

Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 №1198-VII Київводоканал набув статусу виконавця послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для об’єктів всіх форм власності.

Цим Законом передбачено необхідність укладення договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг і власниками квартир.

Зазначена форма договору – публічна оферта, тобто якщо Ви користуєтесь послугами, то автоматично погоджуєтесь з його умовами і маєте такі самі права і обов’язки, як і інші споживачі. Отримання підписаного паперового примірника потрібно для впорядкування та формального оформлення відносин між споживачем і виконавцем.

Документи на укладення договору приймають:

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж, вул. Електротехнічна, 16) – підписаний примірник договору видають одразу на місці за 15-20 хв

- Центри з укладення прямих договорів Київводоканалу http://www.vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv

- сервісні центри ЦКС http://cks.kiev.ua/contacts

- фахівці Київводоканалу під час контрольних поквартирних обходів

- поштою на адресу Розрахункового департаменту: вул. Електротехнічна, буд.16, м. Київ, 02222.

Перелік необхідних для укладення договору документів на сайті Київводоканалу кнопка «Для дому»/«Укласти прямий договір» http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-pryami-dogovori2

За умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу документи на укладення договору може подати від імені власника квартири уповноважена особа.

Увага! Якщо житлово-експлуатаційна організація продовжує працювати як колективний споживач, або на підставі укладених договорів про надання послуг, умовами яких врегульовано механізм розрахунків та транспортування послуг з водопостачання і водовідведення через внутрішньобудинкові мережі, мешканцям цих житлових будинків не потрібно звертатись до ПАТ «АК «Київводоканал» для укладення Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

Повернення підписаних прямих договорів

У разі оформлення договору у Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу по пр-ту Героїв Сталінграда, 14-Ж, або вул. Електротехнічна, 16 підписаний примірник видають одразу на місці (за 15-20 хв).

Договори, на які документи подавалися раніше, повертаються в порядку черги: поштою, через спеціальні мобільні групи на місцях, під час поквартирних обходів, а також у точках прийому споживачів Київводоканалу.

Крім того, мешканці можуть через сайт Київводоканалу, контактний центр +38 (044)202-0202 або письмове звернення залишити заявку на отримання свого екземпляру у найближчій точці обслуговування.

 

4. Тарифи

На сьогодні тарифи за 1 куб метр холодного водопостачання та водовідведення:

  • 15 грн 79 коп – для мешканців багатоквартирних будинків (з використанням внутрішньобудинкових систем);
  • 14 грн 21 коп – для мешканців будинків, де обслуговуючі організації визначили себе виконавцями послуг (колективні споживачі).

 

5. Опломбування лічильників

Залишити заявку можна через:

- контакт-центр +38 (044) 202-0202

- сайт http://vodokanal.kiev.ua: кнопка «Лічильники»/«Заповнити заявку на опломбування»

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу або в одній з точок ЦКС

Якщо термін очікування виконання заявки досяг понад три місяці просимо повторно залишити звернення одним з можливих способів.

З кінця 2016-го року почала діяти нова система реєстрації та обробки заявок, а отже роботу буде організовано оперативно.

Звертаємо увагу: якщо під час очікування опломбування лічильника Ви отримуєте нарахування за нормативом або загальнобудинковим приладом обліку, після опломбування та звірки показань нарахування будуть відкориговані, а за попередній період (починаючи, від дати подачі заявки) здійснено перерахунок.

У випадку виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, яка представляється опломбувальником, уточнити та перевірити інформацію можна у контакт-центрі +38 (044) 202-02-02;

Більше інформації на сайті: кнопка «Для дому»/«Опломбування лічильників» http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-oplombyvannya-lichilnikiv

 

6. Повірка квартирних лічильників

Замовити повірку лічильників можна через:

 - контакт-центр +38 (044) 202-0202

- сайт http://vodokanal.kiev.ua у розділі «Лічильники»/«Заповнити заявку на повірку»

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу або в одній з точок ЦКС

Якщо термін очікування виконання заявки понад 1 місяць, просимо повторно залишити звернення одним з можливих способів.

Слідкувати за станом виконання заявки можна– через сайт Київводоканалу: кнопка «Лічильники»/«Перевірити статус заявки»: у полі, що з’явиться, вписати код заявки або номер лічильника.

Акти повірок доступні он-лайн на сайті Київводоканалу (кнопка «Лічильники»/«Перевірити статус заявки») чи Укрметртестстандарту та можуть бути роздруковані.

Більше інформації на сайті: кнопка «Для дому»/«Повірка лічильників» http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-povirka-lichilnikiv

Звертаємо увагу! Для обліку і розрахунків законодавством дозволено використовувати лише повірені прилади. Тому квартири, де лічильники не повірені, вважаються такими, що не мають приладів обліку.

Формула нарахувань в таких помешканнях визначена Постановою КМУ від 21.07.2005 №630 – це різниця між показами загальнобудинкового лічильника, показами усіх квартирних лічильників і підприємців, які орендують приміщення в будинку, що розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно до кількості мешканців, зареєстрованих у квартир.

Відтак споживачів, які після закінчення міжповірочного інтервалу лічильника не подали заявку на чергову повірку, Київводоканал переводить на розрахунки за показаннями загальнобудинкового приладу обліку, а у разі його відсутності – за нормами водоспоживання.

 

7. Поквартирні обходи

Поквартирний обхід потрібен для впорядкування взаєморозрахунків між Київводоканалом як виконавцем послуги і споживачами — мешканцями багатоквартирних будинків. Це передбачено умовами договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення, складеного на основі «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (постанова КМУ, №630від 21.07.2005).

Під час обходів фахівці Київводоканалу роблять контрольну звірку показів, опломбовують та беруть лічильники на комерційний облік, формують реєстр лічильників, що потребують повірки.

Також проводиться активна договірна та інформаційно-роз’яснювальна робота: приймають документи для укладення договору та віддають вже підписані примірники, вручають попередження боржникам.

Поквартирні обходи організовуються за гнучким та зручним для мешканців графіком: у будні у вечірні години та по суботам.

Звертаємо увагу, контролери Київводоканалу завжди мають при собі посвідчення, де зазначені дані працівника, є логотип і штамп.

У випадку виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, інформацію можна уточнити та перевірити за номерами:

-  контакт-центру +38(044) 202-02-02;

-  аварійної служби 1581 або +38(044) 200-7301;

-  Контактного центру 15-51.

 

8. Контактні телефони

Для отримання консультацій, оформлення звернень та заявок, надання скарг та пропозицій мешканці багатоквартирних будинків можуть телефонувати до контакт-центру +38 (044) 202-02-02 (працює у будні з 8 до 20:00).

У випадку аварійної ситуації, відсутності холодної води чи скарги на її якість просимо звертатись до цілодобової аварійної служби 1581 або (044) 200-7301.

Звертаємо увагу, що Київводоканал не обслуговує внутрішньобудинкові мережі та відповідає лише за холодне водопостачання.