Контакти для дистанційного обслуговування

З будь-яких питань ви можете залишити звернення у нашому чат-боті у Viber

Як приєднатися до чат-боту:

1. Встановіть (якщо не маєте) на мобільний телефон чи комп’ютер месенджер Viber

2. Перейдіть за посиланням та дотримуйтесь інструкцій -> http://tinyurl.com/pn92devj

 

Центр обслуговування споживачів (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж)

 

email Оболонського р-ну:  kvkobolonsky@gmail.com;  Vodokanal1988@gmail.com;  kvkstalingrada14g@gmail.com;

email Подільського  р-ну: kvkpodilsky@gmail.com; podilgorodok@gmail.com;

email Шевченківського  р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com; shev.rayon@gmail.com;

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Електротехнічна, 16)

 

email Центру обслуговування споживачів: coselektrotechnichna16@gmail.com

email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com; desnasyper@ukr.net; coselektrotechnichna16@gmail.com; vodadesna@gmail.com

email Печерського р-ну – kvkpechersky@gmail.com; kvkstalingrada14g@gmail.com

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Ревуцького, 5-А)

 

email Дарницького  р-ну – kvkdarnitsky@gmail.com; darnitsavodokanal@gmail.com;

email Дніпровського  р-ну – kvkdniprovsky@gmail.com; dniprovoda@gmail.com; cos5revyckogo1@gmail.com

 

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Академіка Туполєва, 19-А)

 

email Святошинського  р-ну – kvksvyatoshinsky@gmail.com

email Голосіївського  р-ну – kvkholosiivsky@gmail.com

email Солом'янського р-ну - kvksolomensky@gmail.com

 

Консультації  можна отримати також у нашому контакт-центрі за номером (044) 202-02-02 або через онлайн-чат в особистому кабінеті для фізичних і юридичних осіб на сайті Київводоканалу.

 

Наші споживачі-фізичні особи завжди можуть дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання:

  • перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
  • закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внести дані про нові лічильники;
  • зробити заявку на опломбування/розпомбування лічильника;
  • внести дані про повірку лічильника;
  • передати показники квартирних приладів обліку.

Більше про дистанційне обслуговування читайте тут