Дистанційне обслуговування юридичних осіб (FAQ)

Відповіді на питання з обслуговування юридичних осіб

 

1. Як передати показники? Чи працюють контролери, які знімають показники лічильників на об’єктах юридичних осіб? Як знімаються показники?

Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» зняття показань вузлів комерційного обліку щомісяця здійснюється виконавцем комунальної послуги або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, у присутності споживача або його представника (представника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управителя багатоквартирного будинку), якщо інше не передбачено договором.

Зняття показань вузлів розподільного обліку, енергії здійснюється споживачами, якщо інше не передбачено договором.

Ви можете, зв’язатись безпосередньо з Вашим контролером або звернутись до відділу з обслуговування юридичних осіб за контактами на сайті.

Для передачі показів приладу обліку необхідно зареєструватися в сервісі "Особистий електронний кабінет юридичний осіб". Доступ до особистого кабінету юридичних осіб здійснюється за допомогою коду реєстрації на Сайті сервісу при початковій реєстрації на сайті Сервісу, який видається  разом з договором.

https://legals.vodokanal.kiev.ua/login.

У разі відсутності коду реєстрації, звертайтеся за тел.: 067-328-99-43 (vider).

При користуванні сервісом споживач може самостійно змінювати код реєстрації.

Для коректного врахування переданих показів, покази слід передавати в термін до 21 числа поточного місяця.

Рекомендований діапазон передачі показань споживачем, що можна виконувати через особистий електронний кабінет юридичної особи – це розрахункова дата, визначена для конкретного будинку, об’єкту. В цю ж дату Товариство щомісячно знімає показання вузлів комерційного обліку.

На офіційному сайті Київводоканалу розміщено інформацію про розрахункові дати споживачів Товариства (https://www.vodokanal.kiev.ua/, розділ «Для компаній», підрозділ «Розрахункові дати споживачів»).

Також, розрахункові дати можна з’ясувати за нижчевказаними контактами або у Вашого контролера. 

Несвоєчасно передані покази враховуються в наступному місяці.

ПІБ

Район обслуговування

 

Електронна адреса

 

 

Телефони

 

Актерякова І. В.

Шевченківський

kvk.shevchenkivski@gmail.com

067-466-75-18

Грищук К. А.

Подільський

kvk.podil @gmail.com

067-620-45-70

Соломко О. І.

Солом'янський

kvk.solom@gmail.com

067-620-45-57

Кірієнко В. М.

Дніпровський

kvk.dnipro@gmail.com

067-620-45-73

Коваленко Ю. А.

Голосіївський

kvk.golosievsky@gmail.com

067-560-07-34

Котик В. В.

Дарницький

kvk.darnytsia@gmail.com

067-466-75-21

Левчина В. В.

Оболонський

kvk.obolon@gmail.com

067-620-45-68

Марченко Л. М.

Печерський

kvk.pechersk@gmail.com

067-620-45-83

Самаруха Л. А.

Святошинський

kvk.svytoshyn@gmail.com

067-620-45-62

Трофімчук А. Є.

Деснянський

kvk.desna@gmail.com

067-620-45-23

 

Також покази приладу обліку, підтверджені фотофіксацією, можна передати на адреси електронної пошти, а саме:

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com.

 

2. Як буде виконано нарахування в разі відсутності показників ?

Обсяг спожитих послуг буде розрахований на підставі середньодобового їх споживання, яке буде визначатись на підставі фактичних обсягів спожитих послуг за показниками лічильника за попередні 12 місяців. Для розрахунків згідно показів лічильника необхідно зареєструватися в сервісі "Особистий електронний кабінет юридичний осіб" та передати покази приладу обліку. Доступ до особистого кабінету юридичних осіб здійснюється за допомогою коду реєстрації на Сайті сервісу при початковій реєстрації на сайті Сервісу, який видається  разом з договором.

https://legals.vodokanal.kiev.ua/login.

 У разі відсутності коду реєстрації, звертайтеся за тел.: 067-328-99-43 (vider).

При користуванні сервісом споживач може самостійно змінювати код реєстрації.

В разі необхідності для приведення показників до фактичних слід звернутись до розрахункового департаменту та надати фактичні показники, що підтверджені фото.

 

3. Як отримати акти наданих послуг, рахунки?

 

Усі споживачі можуть ці документи отримати в електронний спосіб через систему М.Е.DOC (Медок), «СОТА» та «Вчасно».

А також скориставшись сервісом "Особистий електронний кабінет юридичний осіб". Доступ до особистого кабінету юридичних осіб здійснюється за допомогою коду реєстрації на Сайті сервісу при початковій реєстрації на сайті Сервісу, який видається  разом з договором.

https://legals.vodokanal.kiev.ua/login.

 У разі відсутності коду реєстрації, звертайтеся за тел.: 067-328-99-43 (vider).

При користуванні сервісом споживач може самостійно змінювати код реєстрації.

Даний сервіс дає змогу формувати рахунки, акти надання послуг та розрахунок виконаних нарахувань.

Також  можна звернутись безпосередньо до центрів обслуговування споживачів за нищевказаними адресами.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

Дітріх Людмила Дмитрівна

067-620-53-20

200-73-43

 

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16

Кравчук Людмила Дмитрівна

067-620-52-90

202-01-05

 

Роєнко Тетяна Миколаївна

 202-01-03

 

Пікалова Анастасія Миколаївна

202-01-04

 

Соловйова Таїса Семенівна

277-21-87

 

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

Центр обслуговування споживачів №7
Вул. Електротехнічна, 16 (з питань реєстрації та роботи в особистому кабінеті)

Короп Тетяна Василівна

067-328-99-43

 

кабінет №212,

вн.тел. 61-29.

rdvodokanal@gmail.com

4. Чи можна залишити письмове звернення та документи безпосередньо в розрахунковому департаменті або в центрах обслуговування споживачів?

Так, звернення приймаються на електронні пошти та через системи електронного документообігу АСКОД, Signy.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

Дітріх Людмила Дмитрівна

067-620-53-20

200-73-43

 

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16

Кравчук Людмила Дмитрівна

067-620-52-90

 

202-01-03

202-01-04

202-01-05

277-21-87

 

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

 

5. Як зареєструватися в кабінеті юридичних осіб?   

 Інформацію як зареєструватися в кабінеті юридичних осіб можна отримати на офіційному сайті Товариства  у розділі «Для компаній» - «Як підключитись до електронного кабінету юридичних осіб», а також звернутись до служби підтримки або під час чергового візиту до будь-якого ЦОС Товариства.

Центр обслуговування споживачів №7
Вул. Електротехнічна, 16 (з питань реєстрації та роботи в особистому кабінеті)

 

 

Короп Тетяна Василівна

067 328 99 43

кабінет №212,

вн.тел. 61-29.

rdvodokanal@gmail.com

 

6. Що робити у випадку втрати паролю до особистого кабінету юридичних осіб?

Необхідно звернутись до Центру обслуговування споживачів №7 за номером тел. 067-328-99-43 або на електронну пошту rdvodokanal@gmail.com (розділ Для компаній /Кабінет юридичних осіб) або під час чергового візиту до будь-якого ЦОС Товариства.

 

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Центр обслуговування споживачів №7
Вул. Електротехнічна, 16 (з питань реєстрації та роботи в особистому кабінеті)

Короп Тетяна Василівна

067 328 99 43

кабінет №212,

вн.тел. 61-29.

rdvodokanal@gmail.com

 

7. Онлайн-чат існує? Перевірити не можу, не маю особистого кабінету юр. особи. Якщо немає, то що робити у випадку втрати паролю?

 Онлайн-чат не працює. Детальну інформацію як зареєструватися в кабінеті юридичних осіб можна отримати на офіційному сайті Товариства у розділі «Для компаній» - «Як підключитись до електронного кабінету юридичних осіб», а також звернутись до Центру обслуговування споживачів №7 за номером тел. 067-328-99-43 або на електронну пошту rdvodokanal@gmail.com або під час чергового візиту до будь-якого ЦОС Товариства.

 

10. Де можна отримати консультацію з питань оформлення договору?

Пропонуємо отримувати інформацію дистанційно. На сайті Товариства є тематичний розділ «Для компаній/Укласти договір з юридичною особою». Також є контакті телефони відділу договорів з юридичними особами.

 З питань укладення договорів з бюджетними організаціями необхідно звертатись за телефонами:

Підрозділ Київводоканалу

е-mail

Контактні телефони

 

 

Центр обслуговування споживачів №2
Вул. Електротехнічна, 16

 

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

 

KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com

Тетяна Миколаївна

044-202-01-03

Анастасія Пікалова
044-202-01-04


Людмила Дмитрівна
 067 620 52 90
044-202-01-05

Таїса Соловйова 
044-277-21-87

Договірний відділ

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

 

Катерина Василівна

Олена Петрівна

Любовь Вікторівна

202-01-21

067-620-52-81

 

Ольга Анатоліївна

202-01-20

 

Юлія Володимирівна

Надія Василівна

202-01-18


Леся Миколаївна

Марина Анатоліївна

277-21-97

 

З питань укладення договорів зі споживачами – власниками нежитлових приміщень та будівель, а також обслуговуючими житловий фонд компаніями  необхідно звертатись за телефонами: 

Підрозділ Київводоканалу

е-mail

Контактні телефони

Центр обслуговування споживачів №1
Вул. Лейпцизька, 1А

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

Людмила Дітріх

(044) 200-73-43

067-620-53-20

Договірний відділ

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

(первинна консультація)

 

Людмила Петрівна

202-01-53

 

 

(приватний сектор)

 

Марія Ярославівна

277-20-38

067-620-52-82

 

(об’єкти будівництва та окремі адміністративно-господарські будівлі )

 

Катерина Василівна

Олена Петрівна

Любовь Вікторівна

202-01-21

067-620-52-81

 

Ольга Анатоліївна

202-01-20

 

Юлія Володимирівна

Надія Василівна

202-01-18


Леся Миколаївна

Марина Анатоліївна

277-21-97

 

(багатоповерхові будинки та нежитлові приміщення у Ж/Б)

 

202-01-19

Марина Миколаївна

Світлана Сергіївна

Олена Олександрівна

Олена Леонідівна

 

067-466-75-31

Жана Борисівна

 

202-01-20

Людмила Андріївна

Надія Василівна

067-466-48-91

Ірина Валеріївна

11. Як укласти договір юридичній особі або фізичній особі-власнику нежитлового приміщення?

Інформацію щодо укладення договорів на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення можна отримати на офіційному сайті Товариства у розділі «Для компаній» / «Укладення договорів з орендарями власниками нежитлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках», а також на сайті можна дистанційно завантажити та роздрукувати бланки документів.

 

Підрозділ Київводоканалу

е-mail

Контактні телефони

Центр обслуговування споживачів №1
Вул. Лейпцизька, 1А

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

(044) 200-73-43

067-620-53-20 Людмила Дмитрівна

Договірний відділ

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

 (консультація щодо оформлення заяви та надання пакету документів на укладення договору)

202-01-53

Людмила Петрівна

 

12. Які документи необхідно надати для укладення договору з централізованого водопостачання та водовідведення (додаткову угоду)  юридичній особі?

На офіційному сайті Товариства https://vodokanal.kiev.ua/ у розділах «Для компаній»/«Укладення договорів з..» розміщена інформація щодо необхідного переліку документів для врегулювання договірних відносин, а також усі необхідні бланки, які споживач може самостійно завантажити, заповнити та роздрукувати без виїзду до Товариства.

 

13. Як подати до Товариства оформлену заяву, підписаний проект договору та пакет документів?

Заяву з пакетом документів можна подати до Центру обслуговування споживачів юридичних осіб №1  або до Договірного відділу. Консультацію з даного питання можна отримати дистанційно:

Підрозділ Київводоканалу

Контактні телефони

е-mail

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

(044) 200-73-43

067-620-53-20

Людмила Дмитрівна

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

Договірний відділ (юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору)

Вул. Електротехнічна, 16

(044) 202-01-53

Людмила Петрівна

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

 

 

14. Як юридичній особі виконати повірку або опломбування лічильника, виникла аварійна ситуація на вузлі обліку (лопнув фільтр, кран, корпус лічильника, тощо) або необхідно виконати ремонт на вузлі обліку?

 Просимо у випадках необхідності роботи інспектора на Вашому об’єкті зв’язатись із керівником групи інспекторів Вашого адміністративного району м. Києва та узгодити порядок проведення таких робіт без безпосереднього контакту.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

 

Управління з контролю за водопостачанням та водовідведенням

 

202-01-57

202-01-72

202-01-92

 

 

ukvvlusty@vodokanal.kiev.ua

Голосіївський та Солом’янський район

Діденко Інна Михайлівна

0674042589

 

 

Дарницький та Дніпровський район

Боженов Дмитро Євгенійович

0442020192

 

 

Подільський та Святошинський район

Кривуца Вадим Володимирович

0674043761

 

Шевченківський та Деснянський район

Кучик Олександр Володимирович

0674042583

 

 

Печерський та Оболонський район

Кацан Тетяна Анатоліївна

0674042587