Укладення договорів з організаціями, що підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі"

 

Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що документи для оформлення договірних відносин про закупівлю послуг, потребують часу для перевірки, обробки, оформлення, підписання та реєстрації.

У зв’язку з цим, просимо з документами на оформлення договорів звертатись до Товариства не пізніше ніж за годину до кінця робочого дня (до 16.00 з понеділка по четвер, та до 14.00 у п’ятницю).

Документи для укладання договорів на закупівлю, що надаватимуться після вказаного часу, можуть бути опрацьовані Товариством наступного робочого дня.

Просимо з розумінням віднестися до зазначеної інформації та завчасно планувати свій візит до Центрів обслуговування.

 

З ЧОГО РОЗПОЧАТИ ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ

 

  1. До початку укладення договору на новий бюджетний рік, в першу чергу необхідно провести звірку розрахунків та при наявності боргу сплатити його;
  2. Узгодити обсяги та вартість послуг та оформити Протокол попереднього узгодження закупівлі послуг, а також помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водопостачання. Бланки документів можна завантажити (дивіться нижче).

 

Питання звірки розрахунків та узгодження обсягів та вартості послуг може здійснюватись дистанційно за допомогою телефонного зв’язку та наявності електронної адреси. Контактні дані для  дистанційного зв’язку з питань розрахунків:

 

Підрозділ Київводоканалу е-mail Контактні телефони
Відділ по роботі з юридичними особами KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com (044) 202-01-03, (044) 202-01-04, (044) 202-01-05, (044) 277-21-87
Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи) COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com 067-508-39-50
044-202-01-03
Тетяна Миколаївна Роєнко

044-202-01-04


 067 620 52 90
044-202-01-05
Людмила Дмитрівна Кравчук

044-277-21-87


067 560 09 77 Шевченко Костянтин
Центр обслуговування споживачів №1
Вул. Лейпцизька, 1А
COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com (044) 200-73-43 067-560-03-38
Людмила Дітріх

067-508-36-22
Валентина Сазонова

 

Після погодження обсягів та вартості послуг, з питання отримання проекту договору та необхідного пакету документів необхідно звертатись у договірний відділ:

 

Район обслуговування ПІБ Телефони та електронна адреса
Голосіївський Ольга Анатоліївна 202-01-20 RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com
Дарницький Любовь Вікторівна

202-01-93, 

067-620-52-81

Деснянський Олена Петрівна

202-01-21, 

067-620-52-81

Дніпровський Юлія Володимирівна

202-01-18, 

067-508-39-50

Оболонський Марина Анатоліївна

277-21-97, 

067-508-37-84

Печерський Наталія Георгіївна

202-01-18, 

067-508-39-50

Подільський Леся Миколаївна

277-21-97, 

067-508-37-84

Святошинський Любов Вікторівна

202-01-93, 

067-620-52-81

Солом'янський Наталія Володимирівна

277-20-38

067-620-52-82

Шевченківський Катерина Василівна

202-01-21, 

067-620-52-81 

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ, ЩО УКЛАДАЮТЬ ДОГОВОРИ З УРАХУВАННЯМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»

 

 Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) (далі – Закон) введено низку концептуальних змін щодо здійснення закупівель, в частині спрощених закупівельі, укладання прямих договорів з обов’язковою публікацією звіту про договір про закупівлю в системі Прозорро, оформлення договорів за переговорною процедурою як виняток згідно статті 40 цього Закону.

Згідно Закону закупівля послуг здійснюється на суми від 1 грн. Згідно ч.3.ст.3 Закону, здійснення закупівель послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

 

Закупівля Вартісні межі Норми Закону Дії в системі закупівель
без використання електронної системи закупівель від 1 грн. до 50 000 грн. ч.3.ст.3;ст.10 замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю.
Спрощені закупівлі від 50 000  грн. до 200 000 грн.   ч.1.ст.3;п.2 ч.1.ст.10;ст.14; ст.19 замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю
Переговорна процедура від 200 000 грн.  ч.1.ст.3;п.8 ч.1.ст.10;п.10 ч.1.ст.10;ст.13;ст.14; ст.19ст.40, 41,42 замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю та всі додатки до нього;  звіт про виконання договору про закупівлю.

 

Згідно з  п.22  ч.1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі визначається у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015), затвердженого у встановленому законодавством порядку, а саме:

1) постачання послуг з централізованого водопостачання згідно ДК 021:2015 код 65110000-7 «Розподіл води» (централізоване водопостачання).

2) постачання послуг з централізованого водовідведення  - згідно ДК 021:2015 код 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення)

Враховуючи, що за Єдиним закупівельним словником послуги з централізованого водопостачання та послуги з централізованого водовідведення є різними предметами закупівлі. На такі послуги укладаються два договори на водопостачання та окремо на водовідведення. Договір на закупівлю послуг з водопостачання не може укладатись без договору на закупівлю послуг з водовідведення і навпаки. Такі договори укладаються одночасно після узгодження сторонами усіх істотних умов (предмет закупівлі, період надання послуг, обсяги, орієнтовна вартість ціни договору).

Відповідно п.6.ст.1 нової редакції Закону договір про закупівлю – це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закупівлі без використання електронної системи та передбачає платне надання послуг.

Згідно ч. 1 ст. 638 ЦКУ договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. А оскільки згідно ч.4 ст. 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури  закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, до початку проведення переговорної процедури або до початку спрощеної закупівлі між замовником послуг та Товариством обов’язково повинні бути узгоджені усі істотні умови по договору (предмет закупівлі, період надання послуг, обсяги, орієнтовна вартість ціни договору). Досягнення сторонами домовленості щодо істотних умов оформляється відповідним протоколом.

Відповідно до п.10. ст. 3 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення  процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур  закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.

Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.

Усі споживачі, на яких згідно ст.2 та ст.3 поширюється дія цього Закону, зобов’язані незалежно від проведення  процедур закупівель/спрощених закупівель, укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником послуг без проведення процедур  закупівель, зобов’язані дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та оформити договори про закупівлю послуг згідно цього Закону.

 

Увага!

Орієнтовний обсяг послуг на поточний рік не повинен бути меншим за обсяг послуг, що був фактично спожитий у попередньому році.  Тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджуються Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та розміщуються на офіційному сайті товариства у розділі «Тарифи та абонплата»

З урахуванням норм ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 13, 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також з урахуванням типових форм договорів, затверджених Постановою №690 від 05.07.2019 з ПрАТ «АК «Київводоканал» укладаються наступні договори.

У разі, якщо нежитлові приміщення знаходяться у житлових будинках, де співвласники не визначились із моделлю договірних відносин або прийняли рішення оформляти індивідуальні договори, для таких споживачів передбачено форму індивідуального договору про закупівлю послуг (далі – ІНДИВІДУАЛЬНІ ДОГОВОРИ).

Індивідуальні договори укладаються у письмовій формі із урахуванням особливих умов, передбачених Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про публічні закупівлі», Бюджетним кодексом України .

У разі якщо  бюджетні організації або інші юридичні особи, на яких поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі», мають у власності, управлінні або обслуговуванні окремі нежитлові будівлі, які приєднані до міських мереж та є самостійними об’єктами нерухомого майна, укладаються договори про закупівлю послуг з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання (далі - ДОГОВОРИ ПО САМОСТІЙНИМ ОБ’ЄКТАМ)

У будь якому випадку, незалежно від форми договору та виду закупівлі послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена закупівля або переговорна процедура), відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦКУ, ч.4 ст. 40 Закону, до початку здійснення закупівлі споживач зобов’язаний узгодити із ПрАТ «АК «Київводоканал» усі істотні умови по договору (предмет закупівлі, період надання послуг, обсяги, орієнтовну вартість ціни договору на бюджетний рік). Досягнення сторонами домовленості щодо істотних умов оформляється Протоколом переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УКЛАДЕННЯ ВИЩЕВКАЗАНИХ ДОГОВОРІВ:

 

  1. Протокол  переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водопостачання (заповнюється у 2-х екземплярах на кожний об’єкт окремо. 1 екземпляр  для Учасника закупівлі та 1 екземпляр для Замовника закупівлі)  (завантажити бланк для заповнення);
  2. Протокол  переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водовідведення (заповнюється у 2-х екземплярах на кожний об’єкт окремо. 1 екземпляр  для Учасника закупівлі та 1 екземпляр для Замовника закупівлі) (завантажити бланк для заповнення);
  3. Заява про укладення договору (заповнюється у 4-х екземплярах. 2 екземпляри  для укладення договору на централізоване водопостачання та 2 екземпляри - на централізоване водовідведення)  (завантажити бланк для заповнення);
  4. Характеристика об’єктів водоспоживання та вузлів обліку води (заповнюється у 4-х екземплярах: 2 екземпляри  для укладення договору на централізоване водопостачання та 2 екземпляри - на централізоване водовідведення) (завантажити бланк для заповнення);
  5. Бланк помісячного узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водопостачання (заповнюється у 2-х екземплярах) (завантажити бланк для заповнення);
  6. Бланк помісячного узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водовідведення (заповнюється у 2-х екземплярах) (завантажити бланк для заповнення);

 

Разом із заповненими бланками необхідно надати наступні документи:

  1. Копія правовстановлюючого документа щодо права власності або користування на об’єкт водоспоживання (витяг реєстру прав власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди або управління, тощо);
  2. Копія статуту юридичної особи та положення структурного підрозділу (якщо договір укладається структурним підрозділом від імені юридичної особи), довіреності на право підписання договору (якщо повноваження не визначено статутом, положенням юридичної особи чи іншим документом), а також довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
  3. Довіреність від юридичної особи на фізичну особу на право отримувати, надавати, оформляти відповідні документи для укладення договору з ПрАТ «АК «Київводоканал»;
  4. Довідка з державного казначейства, про наявність діючого відкритого розрахункового рахунку, що вказується юридичною особою у договорі для здійснення розрахунків, а також довідка з казначейства з інформацією про те з якого бюджету фінансується юридична особа, яка укладає договір;
  5. Копія паспорта виробника на нові встановлені/замінені прилади обліку, за наявності – свідоцтво про повірку. Копія сертифіката перевірки типу та копія сертифіката відповідності або копія Сертифіката перевірки типу та копія Сертифіката схвалення системи управління якістю (на кожний прилад). У разі, якщо лічильник відсутній, не повірений, не працює або втрачені документи – Ви можете звернутися до Сервісного центру Київводоканалу;
  6. Нормативний розрахунок обсягу щомісячного водоспоживання та водовідведення для визначення договірної величини (Басейнове управління водних ресурсів середнього Дніпра вул. Преображенська, 25, тел. (044) 275-00-35, 099-101-53-40);
  7. Копія акта технічного приймання водопровідних мереж (для новозбудованих/реконструйованих об’єктів);
  8. Копія акта технічного приймання каналізаційних мереж для новозбудованих/реконструйованих об’єктів);
  9. Копія акта розмежування балансової належності водопровідних мереж (для об’єктів приєднаних до міських мереж), у разі відсутності раніше оформлених актів на об’єкти або у разі необхідності внесення змін у такі акти;
  10. Копія акта розмежування балансової належності каналізаційних мереж (для об’єктів приєднаних до міських мереж), у разі відсутності раніше оформлених актів на об’єкти або у разі необхідності внесення змін у такі акти.

 *Звертаємо увагу, що копії документів, що надаються для оформлення договірних відносин повинні бути належним чином засвідчені.

БЛАНКИ ДОГОВОРІВ ТА ДОДАТКІВ ДО НИХ

І.  ДЛЯ ОБЄКТІВ, ЩО ПРИЄДНАНІ ДО МІСЬКИХ МЕРЕЖ  

1. ВОДОПОСТАЧАННЯ:

- Договір про закупівлю послуг з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання

Додаток №1 (характеристика об’єктів та вузлів обліку);

Додаток №1 А (істотні умови договору);

Додаток №2 (про порядок зняття показань вузлів комерційного обліку та проведення нарахування за послуги);

Додаток №2 А (про помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водопостачання).

- Протокол (попереднього узгодження істотних умов закупівлі послуг).

 2. ВОДОВІДВЕДЕННЯ:

Договір про закупівлю послуг з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водовідведення;

Додаток №1 (характеристика об’єктів та вузлів обліку);

Додаток №1 А (істотні умови договору);

Додаток №2 (порядок зняття показань вузлів комерційного обліку та проведення нарахування за послуги);

Додаток №2 А (помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водовідведення).

Протокол (попереднього узгодження істотних умов закупівлі послуг).

 

ІІ. ДЛЯ ОБЄКТІВ, ЩО ПРИЄДНАНІ ЧЕРЕЗ ВНУТРІШНЬОБУДИНКОВІ МЕРЕЖІ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ:

1. ВОДОПОСТАЧАННЯ:

Індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання (про закупівлю послуг);

Додаток №1 (характеристика об’єктів та вузлів обліку);

Додаток №1 А (істотні умови договору);

Додаток №2 (порядок зняття показань вузлів розподільного обліку та проведення нарахування за послуги);

Додаток №2 А (помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водопостачання).

Протокол (попереднього узгодження істотних умов закупівлі послуг).

 

  2. ВОДОВІДВЕДЕННЯ:

Індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водовідведення (про закупівлю послуг);

Додаток №1 (характеристика об’єктів та вузлів обліку);

Додаток №1 А (істотні умови договору);

Додаток №2 (порядок зняття показань вузлів розподільного обліку та проведення нарахування за послуги);

Додаток №2 А (помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водовідведення).

Протокол (попереднього узгодження істотних умов закупівлі послуг).

 

Бланки інших документів: 

 З централізованого водопостачання

З централізованого водовідведення

1. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

1. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

2. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1 місяць до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

2. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1 місяць до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

3. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну джерел фінансування без зміни обсягів та ціни договору. (завантажити бланк для заповнення);

3. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну джерел фінансування без зміни обсягів та ціни договору. (завантажити бланк для заповнення);

4. Бланк додаткової угоди до постійно діючого договору на дві послуги з помісячним узгодженням ціни (завантажити бланк для заповнення).

5. Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну назви споживача (завантажити бланк для заповнення).

Разом із додатковою угодою надаються належним чином засвідчені копії: правовстановлюючого документа; статуту юридичної особи та положення структурного підрозділу (якщо договір укладається структурним підрозділом від імені юридичної особи); довідка із ЄДРПОУ, довідка з державного казначейства, про наявність діючого відкритого розрахункового рахунку для зміни реквізитів у договорі.

6.Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну реквізитів ВИКОНАВЦЯ (завантажити бланк для заповнення).

7.Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну реквізитів СПОЖИВАЧА (завантажити бланк для заповнення).

8.Бланк листа про припинення нарахувань у зв’язку із відчуженням об’єкту (завантажити бланк для заповнення);

До листа додаються засвідчені належним чином копії документів про відчуженням об’єкту (передачу або прийняття на обслуговування).

 

Статутні документи Товариства:

Статут ПрАТ "АК "Київводоканал"

Витяг з ЄДРПОУ

Лист НКРКП

Ліцензія