Питання та відповіді

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня холодна вода?

Якщо сталася аварія або відсутня холодна вода, потрібно звертатися до цілодобової аварійної служби 15-81 або (044) 200-7301.

Київводоканал завжди заздалегідь попереджає про планові та аварійні роботи відразу після їх початку через сайтFacebook та оголошення на будинках - перевірте, чи є ваша адреса у переліку тимчасових відключень холодного водопостачання чи планових відключеннях у новинах. Якщо у вас немає води і при цьому відсутнє оголошення про відключення водопостачання, ви не знайшли свій будинок у переліку адрес, які відключено у зв’язку з плановим або аварійним ремонтом, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку робітниками керуючої компанії або ОСББ. Тому потрібно:

  1. Звернутися до своєї керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ) та подати заявку щодо відсутності холодного водопостачання, вказавши П.І.Б, номер будинку, квартири, поверх та під’їзд.
    Вам мають повідомити, хто прийняв заявку та згодом передзвонити, повідомивши, що сталося, хто ліквідовує аварію та коли вода з’явиться.
  2. Якщо у керуючої компанії відсутня інформація, то зверніться до аварійної служби Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01  або 15-81.

Нагадуємо, що Київводоканал відповідає тільки за дворові, вуличні та магістральні мережі, тому жодного стосунку до робіт, що проводяться всередині будинку, не має.

Якщо зникла і гаряча, і холодна вода, то це може бути аварія у будинку. Будь ласка, спробуйте зателефонувати на гарячу лінію Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ КМДА – 15-57 або (044) 486-17-93; до ЖЕКу або ОСББ; до Контактного центру міста Києва – (044) 205-73-37.

Якщо ви помітили виток води на вулиці, то терміново зателефонуйте до вищезгаданої аварійної служби Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01 або 15-81.

Окрім того, нагадуємо, що «КИЇВВОДОКАНАЛ» НАДАЄ ПОСЛУГИ ТІЛЬКИ ХОЛОДНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЇ! Також ми не обслуговуємо внутрішньобудинкові мережі!

ЩОДО ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО «КИЇВТЕПЛОЕРНЕРГО»! ЦКС – (044) 247-40-40, у разі відключень гарячого водопостачання – 15-57.

Що робити у разі аварії чи засмічення каналізації?

Зателефонувати до цілодобової аварійної служби 15-81 або (044) 200-7301.

Якщо на сайті - перевірте, чи є ваша адреса у переліку тимчасових відключень холодного водопостачання чи планових відключеннях у новинах - чи на дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ.

Окрім того, зауважимо, що в каналізацію можна змивати ТІЛЬКИ туалетний папір! Будь ласка, не засмічуйте каналізацію побутовими та іншими відходами! 

Незадовільна якість води. Що робити?

Якщо холодна вода, яка тече з-під крана, змінила колір, тхне тощо, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ. Що ж потрібно робити?

Спробуйте злити воду протягом 5-10 хвилин. Якщо нічого не змінилося, то зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01; залиште заявку щодо сумнівної якості води, вказавши П.І.Б, адресу, контактний телефон та суть скарги (зміна кольору та/або запаху).

Після цього ваша заявка передається до відповідного водопровідного району – всього їх у місті 10 і вони не завжди співпадають з адміністративними районами. Далі вона надходить до Департаменту експлуатації водопровідного господарства, який і призначає пробовідбірника.

Хто такий пробовідбірник? Це кваліфікований спеціаліст, котрий відбирає проби холодної води, які перевіряються в лабораторії на якість. Після отримання заявки він повинен заздалегідь зателефонувати та узгодити час свого візиту з мешканцем, мати посвідчення та бути вдягненим у форму – білий халат та капелюшок. Фахівець ніколи не ходить один – його має супроводжувати інженер Київводоканалу.

Задля того, аби визначити причини погіршення якості води, проби відбираються не лише у вашій квартирі, але й на вході до будинку (у консьєржа або з пожежного гідранта), на стояку у сусідів (поверхом вище або нижче), також на іншому стояку у сусідньому під’їзді.

Відповідно до скарги визначається, який саме аналіз потрібно проводити – хімічний (результат готовий за добу) або біохімічний (результат готовий за три дні).

Пробовідбірник здійснює забір за спеціальним регламентом, тому не має права взяти на аналіз самостійно відібрану мешканцями воду, бо це не може гарантувати відсутність домішок та стерильність тари.

Якщо виявилося, що вода невідповідної якості тече з дворової або магістральної мережі, то ця проблема вирішується Київводоканалом, для початку відбувається профілактична промивка мереж. Проблемами внутрішньобудинкових мереж займається керуюча компанія або ОСББ – у разі виявлення поганої води всередині будинку, Київводоканал видає припис відповідній організації.

Чому ж може бути погана вода? Причин декілька: ремонтні роботи у магістральній мережі, ремонтні роботи у будинку, наприклад, заміна труб на стояку, несправний фільтр, встановлений на водопровідному крані тощо.

Окрім того, ви можете дізнатися про контроль якості води на сайті. 

Низький тиск води. Що робити?

Увага! Якщо у вас відсутнє холодне водопостачання або недостатній тиск, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє повідомлення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ. Що ж потрібно робити?

Зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01.

Оскільки ПрАТ «АК «Київводоканал» не експлуатує внутрішньобудинкові мережі водопостачання, то у випадку незадовільного надання послуги холодного водопостачання мешканцям потрібно звернутися до своєї керуючої компанії (балансоутримувачам будинку) з вимогою:

- Перевірити стан внутрішніх мереж.

- Перевірити стан бойлерної (при наявності).

- Перевірити підвищувальні насоси (для будинків вище 9 поверхів).

Як надавати показники лічильників?

Київводоканал нагадує про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання,  починаючи з п'ятого та по останнє число кожного місяця.

Із першого по четверте число – показники не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань.

Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо - все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі  немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань - вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».

Передавати показники можна наступними способами:

1. Через «Особистий кабінет». Увага! Як зареєструватися у кабінеті читайте ось тут. Сам особистий кабінет - https://my.vodokanal.kiev.ua/ 

2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

3. За допомогою мобільних додатків «Viber»  та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
Як підключити Viber дивитися тут.
Як підключити Telegram дивитися тут.

4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС). 

5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 та ЦКС 247-40-40.

Що робити, якщо гарячою водою ви не користувалися, а рахунок для сплати за цю послугу прийшов?

Київводоканал постачає холодну воду та очищує стоки як холодного так і гарячого водовідведення. Тому показники лічильника гарячої води необхідно передавати як до Київтепленерго, так і до Київводоканалу – для формування нарахувань за її відведення. Якщо ви не відправили показники вчасно, або робите це нерегулярно, то нарахування проводиться з розрахунку середніх норм споживання.

Що ж робити, якщо ви не користуєтеся гарячою водою? Є два варіанти:

-  Передавати однакові показники лічильника (вказуючи на відсутність споживання);

-  Опломбувати вентиль гарячої води, отримавши відповідний акт. У такому випадку нарахування взагалі не проводитиметься.

Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показників попередніх періодів, так працює система нарахувань.

Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і  гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Або завітавши до одного з численних ЦКС. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС - наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.

Зазначимо, що нарахування послуг з централізованого постачання та відведення холодної води, а також з відведення гарячої води здійснюється відповідно до показників лічильників, переданих в попередньому місяці. Тому не забувайте щомісячно їх надсилати з 11 числа і до кінця місяця у будь-який зручний спосіб:

  1. Через «Особистий кабінет».
  2. На головній сторінці сайту vodokanal.kiev.ua, натиснувши на кнопку «Надати показники».
  3. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавши їх до аккаунту «Київводоканал».
  4. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
  5. У сервісних центрах ЦКС.
  6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або комунального концерну «Центр комунального сервісу» (044) 247-40-40
Який тариф на холодне водопостачання та водовідведення?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) встановила на 2019 рік для Київводоканалу наступні тарифи:

Постановою від 25.01.2019  № 58 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 01.02.2019 встановлено:

- тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для споживачів м. Києва у розмірі  20,376 грн (у т. ч. ПДВ 3,396 грн) за 1 куб. м, з них:

  • 10,812 грн (у т. ч. ПДВ 1,802 грн) за 1 куб. м водопостачання;
  • 9,564 грн (у т. ч. ПДВ 1,594 грн) за 1 куб. м водовідведення; 

Постановою від 25.01.2019 № 59  Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 01.02.2019 встановлено:

- тариф на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) у розмірі 21,756 грн (у т. ч. ПДВ 3,626 грн), з них:

  • 11,544 грн (у т. ч. ПДВ 1,924 грн) за 1 куб. м водопостачання;
  • 10,212 грн (у т. ч. ПДВ 1,702 грн) за 1 куб. м водовідведення.

Інформація щодо тарифів постійно оновлюється тут.

Як укласти договір на постачання холодної води?

Всю інформацію щодо укладення договору можна знайти на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» «Для дому»: з юридичною та фізичною особами та детальніше для мешканців багатоквартирних будинків.

Необхідні документи для фізичних осіб:

1)       заява про укладення договору (зразок і бланк для заповнення);

2)       договір;

3)       копії паспортів лічильників холодної та гарячої води, а також, за наявності, копія свідоцтва про повірку;

4)       копія свідоцтва на право власності, договору оренди чи інші правовстановлюючі документи на житло, оригінал і копія паспорта й коду власника, у разі потреби – довіреність та копію паспорта довіреної особи;

Додатково можуть знадобитися:

1)       копія паспорта або свідоцтва про повірку приладу обліку води (якщо він встановлений);

2)       довідка про склад сім’ї;

3)       оригінал та копії посвідчення на право отримання пільг, паспорт та код пільговика, свідоцтво про народження дітей-пільговиків;

4)       якщо власників квартири декілька – письмова згода на укладення договору однією особою з ПАТ «АК «Київводоканал»;

5)       у разі потреби розділення рахунків – письмова згода співвласників. Тоді оформлюється договір з кожним власником окремо.

Як встановити лічильник холодної води?

Всю інформацію щодо встановлення, опломбування та розпбомбування лічильників можна знайти у Сервісному центрі. Додаткова інформація знаходиться у цьому розділі. 

Всі квартирні лічильники води повинні пройти державне приймальне та контрольне випробування. Затверджені типи засобів вимірювальної техніки заносяться до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

З метою зменшення навантаження на споживачів при проведенні робіт із засобами обліку холодної та гарячої води (лічильниками) ПрАТ «АК «Київводоканал» та КП «Київтеплоенерго» уклали договір про співпрацю.

Згідно даного договору Київводоканал має право здійснювати монтажні роботи із встановлення, заміни та виконання метрологічної повірки, опломбування та складання акту прийняття на абонентський облік квартирних засобів обліку гарячої води в будинках, за якими Київтеплоенерго є виконавцем послуг з постачання гарячої води.

Нагадуємо, тільки наявність лічильника дозволить сплачувати виключно за спожиту воду. Всі засоби обліку води повинні бути обов’язково опломбовані та своєчасно повірені.

Щоб замовити встановлення, опломбування, чи повірку засобів обліку холодної та гарячої води, ви можете звернутися до Київводоканалу любим зручним для вас способом:

- через Контакт-центр за телефоном +38 (044) 202-02-02

- через онлайн-форму на сайті Київводоканалу; 

- в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу (ЦКС)

 

Чому необхідно повіряти лічильники

Часто наші споживачі звертаються до Київводоканалу з запитаннями: «Навіщо мені повіряти лічильник, якщо він нормально працює?» або «Навіщо замінювати лічильник, якщо він не зламався?».

Всі відносини між водоканалами та споживачем регулюються Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність»; інформація про терміни повірки, міжповірочні інтервали тощо розписаний у статі 17. Наприклад, у пункті третьому вказано, що суб’єкти  господарювання зобов’язані своєчасно, з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів, подавати лічильники на періодичну повірку.

Як наслідок Київводоканал за законом не має права обслуговувати лічильники, у яких закінчився термін повірки.

Якщо у вашому свідоцтві про повірку стоїть дата, наприклад, 10 червня, то вже 11 червня показники можна вважати такими, що не відповідають метрологічним характеристикам. У такому разі навіть можуть нараховувати сплату за послуги за середніми показниками. Саме тому важливо вчасно повіряти лічильники, аби бути переконаним, що передані вами показники врахують.

Всі квартирні лічильники повинні пройти державне приймальне та контрольне випробування. Затверджені типи засобів вимірювальної техніки заносяться до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

Купуючи лічильник обов’язково перевірте:            

1) Чи є технічний паспорт приладу обліку зі вказаними типом приладу, його діаметром, заводським номером, датою продажу та датою повірки лічильника.

2) Комплектацію лічильника відповідно до технічного паспорта.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний термін в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

Увага!

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Куди звертатись за консультацією щодо незгоди з нарахуваннями?

- На сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (www.vodokanal.kiev.ua) існує послуга «Електронне звернення».

Для цього вам необхідно перейти на сайт і натиснути «Запитати». Далі необхідно пройти чотири кроки:

1 крок – Обслуговування мешканців;

2 крок – Розрахунки;

3 крок – заповнити необхідні поля, описати ваше питання та прикріпити документи необхідні для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі;

4 крок - натиснути «Відправити звернення».

- Звернутися до одного з Центрів комунального сервісу

- Звернутися до одного з Центрів обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал».

Необхідні документи:

- документ, що посвідчує особу;

- повідомлення на сплату за поточний та попередній періоди з показниками лічильників, за період виникнення боргу та за які сплачено;

- акт контрольного зняття показників.

Хто має право на безкоштовне встановлення лічильників на воду?

Згідно рішення КМР від 03 березня 2016 року N 116/116 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2016–2018 роки» затверджено Порядок встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання за рахунок коштів міського бюджету пільговим категоріям населення міста Києва. Докладніше про програму.

На безкоштовне встановлення лічильників мають право:

-         інваліди І групи (підгрупи А);

-         діти-інваліди (підгрупи А);

-         опікуни неповнолітніх дітей-сиріт;

-         інваліди І групи (підгрупи Б) та інваліди ІІ групи, якщо їх дохід менший за півтора прожиткових мінімуми для осіб, що втратили працездатність;

одинокі непрацюючі пенсіонери, що потребують догляду, якщо їх дохід менший за півтора прожиткових мінімуми для осіб, що втратили працездатність.

Для встановлення лічильників слід звернутись з заявою та відповідними документами до сервісного центру ЦКС.

Отримати консультацію щодо участі в програмі можна на гарячій лінії «Центру комунального сервісу» за номером  (044) 247-40-40, або надіслати лист на електронну адресу zvernennya@src.kiev.ua чи звернутися за місцем проживання до «Центру комунального сервісу».

В мене стоять лічильники, чому нарахування здійснюється не за лічильниками та нараховують борг? Як надалі сплачувати за показниками лічильника?

Нарахування за послуги з централізованого постачання та відведення холодної води, водовідведення гарячої води по квартирам споживачів, в яких встановлені прилади обліку води, повинні проводитися за показаннями лічильників, переданих з 11 числа і до останнього дня звітного місяця та сплачувати щомісячно до 20-го числа.

Для впорядкування розрахунків за послуги з централізованого постачання та відведення холодної води, відведення гарячої води, для укладання договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення споживачу Вам необхідно звернутись до найближчих сервісних центрів (cks.kiev.ua/contacts) або до Центру обслуговування споживачів Товариства (https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonentiv) або до розрахункового департаменту Товариства на адресу: вул. Електротехнічна,16, надавши копії повідомлень на сплату послуг з моменту утворення боргу та акт контрольного зняття показників квартирних лічильників.

Гарячої води немає, стоїть бойлер, але приходять нарахування за водовідведення гарячої води – що робити?

Шановні споживачі, нагадуємо, що передавати показники лічильників необхідно з 11 числа й до кінця місяця! Вчасно передані показники лічильників є гарантом сплати лише за спожиті послуги.

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин – не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо – передавати показники все одно потрібно. Пам’ятайте, у Київводоканалі  немає відомостей про те, користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання чи ні. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».

Окрім того, нагадуємо, що Київводоканал НЕ НАДАЄ ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ, а стягує плату лише за її відведення.

Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показників попередніх періодів, так працює система нарахувань.

Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Або завітавши до одного з численних ЦКС. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС, то наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.

Хочу відмовитися від ГВП, бо є бойлер. Що робити?

Потрібно подати письмову заяву про відмову від ГВП до виконавця послуг (Київтеплоенерго або Єврореконструкція). Написати Київводоканалу заяву про зняття послуги з водовідведення. До цієї заяви надати документ, що видасть організація, яка Вас обслуговує.

Вентиль ГВП мешканцю опломбує виконавець послуг.

Я не проживаю в квартирі чи буду відсутній тривалий час й показники передавати не можу. Що робити?

Потрібно написати заяву на опломбування вентиля холодного водопостачання в ЦОС чи ЦКС.

У квитанціях невірні нарахування, хоча показання лічильників передавали вчасно.

Для вирішення вашого питання, будь ласка, зайдіть на сайт та натисніть кнопку «Запитати». Далі необхідно пройти чотири кроки:

1 крок – Обслуговування мешканців;

2 крок – Розрахунки;

3 крок – заповнити необхідні поля, описати проблему та прикріпити документи, необхідні для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі;

4 крок - натиснути «Відправити звернення».

Також Ви можете звернутися до одного з Центрів комунального сервісу з паспортом та повідомленнями на сплату з моменту виникнення розбіжностей.

У квартирі по 2 лічильника холодної і гарячої води; як надавати показники, якщо всього 4 лічильника, а квитанції приходять лише на 2?

Для актуалізації інформації Вам необхідно звернутися до куратора Вашого району за адресою вул. Електротехнічна, 16 або до будь-якого центру обслуговування споживачів, або до одного з Центрів комунального сервісу, надавши ксерокопії актів встановлення та опломбування лічильників, а також ксерокопії проплачених квитанцій та поточні квитанції з чіткою банківською відміткою та зазначеними показниками лічильників, на які проведено оплату.

У разі відсутності укладеного договору про надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення – просимо звернутися за вказаними вище адресами. Для підписання договору необхідно мати:
 - паспорт; 
 - документи, що підтверджують право власності на квартиру; 
 - довідку про присвоєння ІПН; 
 - документи, що підтверджують право на пільгу (пільгове посвідчення), якщо є; 
 - копії паспортів лічильників, 
 - інформацію про показання квартирних приладів обліку води на дату відвідування та останнє повідомлення на сплату комунальних послуг із зазначенням показників лічильників, за які проведено оплату.

Як передати показники через сайт, якщо є запит на 7-значний особовий рахунок, а в квитанції і повідомленні він 10-значний?

7-значний особовий рахунок присвоюється абонентам, які перейшли на пряме обслуговування Київводоканалу.

Якщо платіжку для Вас формує КП ГІОЦ, просто оберіть на сторінці сервісу передачі показників через сайт Київводоканалу пункт «Особовий рахунок КП ГІОЦ» та введіть чотирьох значний код ЖЕО та 6-значний особовий рахунок.

Яким чином буде скоригована сума нарахування у квитанціях відповідно до показників квартирних лічильників? Як довго робиться перерахунок?

Рішення про проведення коригування нарахувань згідно з показниками лічильників у Вашій квартирі буде прийнято після проведення контрольного зняття показників квартирних приладів обліку та надання копій повідомлень про сплату комунальних послуг з моменту виникнення розбіжностей у нарахуваннях. Для призначення дати відвідування квартири контролером ПАТ «АК «Київводоканал» необхідно зателефонувати до Контактного центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02, вказати прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону (бажано мобільний), адресу проживання та номер особового рахунку.

Як передати показники, якщо немає особового рахунку? Договір укладено, проте копію ще не отримано.

На кожну квартиру житлового будинку відкрито персональний особовий рахунок, за яким повинні проводитися розрахунки за надані комунальні послуги.

Передача показників та процес укладання прямих договорів – два паралельних процеси. Ваш особовий рахунок («о/р» – 10-ти або 7-значний номер) вказано у платіжці на сплату послуг водопостачання та водовідведення.

За цим особовим рахунком Ви можете передавати показання будь-яким зручним способом, а саме:

  • на сайті: vodokanal.kiev.ua -> Надати показники;
  • за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал;
  • через графу у платіжному повідомленні «Для нарахув. на наступн. місяць»;
  • у сервісних центрах ЦКС: cks.kiev.ua/contacts;
  • за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
  • у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу: vodokanal.kiev.ua -> Для дому -> Центри обслуговування.
Пільги та субсидії (не врахована пільга, необхідно зробити перерахунок, тощо)

Увага! Вся інформація про пільги знаходиться за посиланням. 

Відповідно до п. 10 Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №389 зі змінами та доповненнями, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення подають щомісяця до 25 числа житлово-експлуатаційним організаціям, житлово-будівельним (житловим) кооперативам, об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, організаціям, що надають житлово-комунальні послуги, (далі - підприємства) списки пільговиків, які мають право на отримання пільг відповідно до законодавства.

Списки громадян, які мають право на надання пільг щодо сплати за житлово-комунальні послуги, надходять щомісячно на електронну адресу Товариства від управління праці та соціального захисту населення ( далі - УПСЗН) по кожному району окрему. В разі відсутності пільговика в електронних файлах необхідно звернутись до однієї з точок обслуговування ЦКС чи Київводоканалу з паспортом, платіжками та відповідними підтверджуючими документами, отриманими від районних управлінь праці та соціального захисту населення.

Договір з Київводоканалом - інформація

 - Для чого потрібне укладення прямого договору між Київводоканалом і мешканцем квартири?

Відповідно до частини 3 статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон України) до обов’язків споживачів входить, зокрема, укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.

 - Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта – пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

 - Яким чином регулюються мої відносини з Київводоканалом, якщо у мене ще немає прямого договору?

Форма Договору між споживачем (мешканцем) та виконавцем послуг (Київводоканалом) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення. Тобто, навіть, якщо у Вас на руках немає паперового примірника Договору, Ви маєте такі самі права та обов’язки стосовно отримання зазначених послуг, як і усі інші споживачі, які вже отримали свої примірники договорів.

 - Чи може інша особа, крім власника квартири, подати документи для укладення прямого договору від його імені?

Так, укладання договору можливе за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу довіреної особи.

Інформація для приватного сектору

Увага! Інформація для приватного сектору знаходиться за посиланням

 - Як провести воду в приватний будинок?

Щоб укласти договір, необхідно звернутися до Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» на адресу вул. Електротехнічна, 16, кабінет 103.

Довідку щодо укладення договорів можна отримати з 8 до 17 за номером (044) 277-20-38.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

Необхідні документи

1)    Заява про укладення договору (яку можна завантажити або отримати в Розрахунковому департаменті).
Заява заповнюється у двох примірниках.

2)    Правовстановлюючі документи:

 - для існуючого об’єкта – копії правовстановлюючого документу на житловий будинок: договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, технічний паспорт, рішення суду тощо;

 - для будівництва – копії дозволу або декларації на здійснення будівельних робіт та документу на земельну ділянку: державний акт на землю, договір купівлі-продажу, договір дарування тощо;

 - для новозбудованих або реконструйованих об’єктів – копія документу про закінчення будівельних робіт: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про введення будинку в експлуатацію тощо;

 - копія паспорта;

 - копія ідентифікаційного номера;

 - якщо договір підписуватиме довірена особа споживача – копія довіреності та паспорт особи.

3)    Технічні документи:

 - акт розмежування балансової належності водопровідних мереж (за наявності міського водопостачання) та акт розмежування балансової належності каналізаційних мереж (за наявності міської каналізації). 

Акти можна отримати на проспекті Алішера Навої, 1. Прийомні дні: вівторок, четвер з 08:00 до 12:00, контактні телефони: (044) 541-97-37, (044) 541-95-92; та (044) 541- 94-71;

 - копія паспорта або свідоцтва про повірку на прилад обліку води за його наявності.

4)    Інші документи:

 - для розрахунків в разі відсутності лічильника та/або оформлення пільги – довідка про склад сім’ї;

 - копії документів для оформлення пільги.

 - Як встановити лічильник на воду у приватному будинку?

Щоб встановити лічильник у приватному будинку, необхідно надіслати листа на адресу: 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 16, Розрахунковий департамент ПрАТ «АК «Київводоканал».

У листі потрібно вказати ПІБ заявника, адресу та контактний телефон. Після цього до Вас буде направлений представник ПрАТ «АК «Київводоканал» для обстеження та надання рекомендацій щодо чіткого місця встановлення та схеми водомірного вузла під необхідний діаметр приладів обліку. Встановлюють лічильник за кошти споживача.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

 - Як опломбувати лічильник на воду у приватному будинку?

Для опломбування та/або розпломбування (у разі повірки лічильника) необхідно надіслати лист у довільній формі до Розрахункового департаменту на адресу 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 16.

Вкажіть ПІБ, адресу, контактний телефон та додайте копію паспорта на лічильник. Після надходження листа з абонентом зв’яжеться представник ПрАТ «АК «Київводоканал» для узгодження дати та часу приїзду фахівця.

Окрім того, можна звернутися у відділ роботи з приватним сектором і заповнити заявку на опломбування або розпломбування. Із собою необхідно мати копію паспорта на лічильник.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

Для мешканців багатоквартирного будинку

Вся інформація для мешканців багатоквартирного будинку знаходиться за посиланням.

Звертаємо вашу увагу на те, що Цетри обслуговування споживачів укладають прямі договори з фізичними особами окрім нежитлових приміщень.

Скільки розглядаються звернення громадян?

Згідно Закону України «Про звернення громадян» згідно з чинним законодавством усі звернення розглядаються в місячний термін, а ті які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів з моменту отримання. Якщо в місячний термін неможливо вирішити питання, термін подовжується, але не більше 45 днів.

Що робити, якщо виникли проблеми з реєстрацією чи відображенням даних в особистому кабінеті?

І.  Реєстрація в особистому кабінеті:

  1. 1.     Не приходить «Лист підтвердження»:

Лист з підтвердженням облікового запису повинен прийти на Вашу електронну адресу, він  міг потрапити у папку «Спам». Якщо Ви його не отримали, на сторінці входу натисніть "Мій кабінет".

Під віконцем "Увійти" внизу натисніть "Не отримали листа-підтвердження" і очікуйте лист (не забудьте перевірити папку «Спам»). В листі перейдіть за посиланням.

  1. 2.     Не можу зареєструватися, пише що «e-mail» вже зайнятий:

У разі якщо Ви вже робили спробу реєстрації, система визначить, що е-мейл вже  зайнятий. В такому випадку необхідно продовжити попередню реєстрацію, тобто підтвердити обліковий запис.

  1. 3.     Обліковий запис заблоковано:

Блокування спрацьовує на годину у випадку, якщо було тричі неправильно введено пароль або логін. Також у випадку блокування Вам приходить на електронну адресу лист з інструкціями щодо розблокування аккаунту.

Також нагадуємо, що логіном є Ваша електронна адреса, зазначена при реєстрації.

  1. 4.     Система не сприймає особовий рахунок,  необхідно внести «дійсний»:

Перевірте, будь ласка, правильність внесених даних. Особовий рахунок ГІОЦ складається з 10 цифр та  відображається в квитанції як А/Н, особовий рахунок Київводоканалу складається з 7 цифр. Остання сума оплати  вноситься без копійок та округлень.

  1. 5.      Не можу увійти до особистого кабінету,  не співпадають логін та пароль:

Для входу в особистий кабінет в якості логіну необхідно використовувати електронну адресу, зазначену при реєстрації. На сторінці входу натисніть "Мій кабінет", в полі «логін» введіть електронну адресу, далі введіть пароль, потім натисніть "Увійти".

  1. 6.     Не можу зареєструвати особовий рахунок,  рахунок вже зайнятий:

У разі, якщо Ви вже раніше реєструвалися або відбулася зміна власника, яким було створено особистий кабінет з цим особовим рахунком, система визначить, що особовий рахунок зайнятий.

  1. 7.      Забув  пароль, що робити?

Для відновлення паролю скористайтесь опцією "Забули пароль". Зверніть увагу, що лист для зміни паролю може потрапити до папки «Спам».

II        Відображення даних в особистому кабінеті.

1.2.              Хочу змінити діючу електронну адресу на нову:

Для того, щоб змінити актуальну електронну адресу необхідно  зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Редагувати профіль". На сторінці редагування профілю, в пункті "Електронна адреса", введіть нову електронну адресу (для підтвердження змін у профілі введіть Ваш поточний пароль) та натисніть на кнопку "Зберегти". Після цього, Вам на електронну адресу, яку Ви вказали в профілі, прийде лист-підтвердження зміни e-mail, підтвердьте Вашу нову електронну адресу згідно з інструкцією у листі-підтвердженні. Якщо лист- підтвердження зміни електронної адреси відсутній - перевірте папку "Спам" Вашої електронної пошти.

2.2. Як додати особовий рахунок в особистому кабінеті?

В розділі "Профіль"-"Особові рахунки"  натисніть "Додати", внесіть особовий рахунок, номер квартири та суму останньої оплати без копійок та округлень.

3.2.    В особистому кабінеті зникли всі дані

В зв’язку з оптимізацією власної структури Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду Оболонського та Дніпровського районів м. Києва значна кількість особових рахунків по Оболонському та Дніпровському районах з січня 2019 року була перекодована.

Враховуючи вищезазначене, з січня 2019 року частина особових рахунків була замінена на нові. Споживачам вказаних районів після входу в «Особистий кабінет» на сайті Товариства необхідно змінити особовий рахунок на новий, який зазначено в повідомленні на сплату за січень 2019 року для подальшого відображення будь-якої інформації по особовому рахунку. Для цього Вам необхідно в особистому кабінеті, в  розділі "Профіль"-"Особові рахунки", натиснути "Додати", внести особовий рахунок, номер квартири  та суму останньої оплати без копійок.

4.2.         Я замінив лічильники на нові. В особистому кабінеті вказано, що «доступних лічильників немає», як передати показники?

Зміни в особистому кабінеті відбудуться після закриття та оновлення бази даних, тобто наступного місяця. Показники в цьому місяці Ви маєте можливість передати за номерами 202-02-02, 247-40-40 або за допомогою онлайн-чату.

5.2.     Як передати показники через особистий кабінет?

В розділі "Лічильники" на віртуальному лічильнику стрілками на чорному полі (до коми) змінюєте показники та натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії. У разі, якщо показники з минулого періоду не змінились, без зміни показників натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії двічі.

6.2.              Чому не відображаються дані в абонентській книжці за 2017-2018 роки?

В особистому кабінеті передбачено відображення абонентської книжки за останні 6 місяців, здійснених платежів за останній рік.

7.2.             Де я можу побачити показники за попередній період?

Споживач має можливість переглянути показники, по яких було проведено нарахування, в меню «Лічильники» - «Останній показ» - «Деталі».

8.2.    Чому я не можу передати показники через особистий кабінет, при натисканні кнопки «Подати» з’являється знак заборони?

Показники лічильників холодного та гарячого водопостачання  приймаються з 10 числа і до останнього дня поточного місяця. На даний час функцію передачі показників заблоковано.

 

Чому може погіршуватися якість води?

Вода, яку Київводоканал подає споживачам, проходить усі необхідні етапи очистки та знезараження, її якість суворо контролюється та відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам.

Однак, якість води може погіршуватися вже безпосередньо у внутрішньобудинковій мережі перед тим, як потрапить у кран споживача.

1. Незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі.

Київводоканал регулярно виконує промивку своїх мереж. Але, нажаль, внутрішньбудинкові мережі в більшості випадків не обслуговуються належним станом.  Через незадовільну якість мереж вода може набувати нестандартного кольору або запаху. Тож  якщо якість води погіршилася локально в межах одного будинку чи однієї квартири, то це не провина водоканалу і споживачам необхідно звертатися до керуючої компанії.

Нагадуємо, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж не входить в тариф на водопостачання – вартість цих робіт  включено у квартплату, яку споживачі сплачують житлово-комунальним організаціям.

2. Ремонтні роботи на внутрішньобудинковій мережі.

Якість води може різко погіршитись після проведення ремонтних робіт на внутрішньобудинковій мережі. В такому випадку потрібно просто спустити воду протягом кількох хвилин. Під  час спуску води протягом 5 хвилин витрачається  приблизно 110 л води, що коштує лише 2 гривні 39 копійок.

3. Застій води у мережі.

Така проблема трапляється, коли розбір води у домі дуже низький. Якщо водою довгий час ніхто не користується, вона застоюється у трубах, в ній можуть розвиватися шкідливі мікроорганізми, з`являється неприємний запах і колір. В такому випадку також варто спустити воду перед тим, як нею користуватися.